Ei ole kummitukset häirinneet Tähtien kanssa tanssijoiden harjoituksia?

Niiiiin upeita olivat nuo tanssit. Ihan kateeksi käy.

Lisätty: 12.11.2012 - 21:07

Lisään tuon linkin, kun ei ollutkaan tuttu juttu:
www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto...et?1652864

Avainsanat: kummitukset tanssi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.11.2012 - 22:33

Ehkei siellä harjoitussalissa ole kummituksia. Tanssit sujuu kuin kedon keijukaisilla.

Kysyjän kommentti

Kiitos, tämän mukaan on:\r\nhttp://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/ttk/uutiset?1652864

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2012 - 21:41

Kyllä ovat koulunsa käyneet, kaunista katseltavaa joka kerta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2012 - 08:01

Rankkaa työtä kyllä vaatii, että esim toimittajasta tuollainen tanssija sukeutuu! Vaikka hänellä kuinka olisi urheilijan taustaa, silti.Hattua nostan siellä jokaiselle vielä kilpailevalle.Baba tai Antonio voittaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2012 - 08:30

Mitkä kummitukset? En ole oikein ehtinyt seuraamaan ohjelmaa joten lienen taas pudonnut niiltä kärryiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2012 - 08:57

Hienot oli tanssit ja puvustukset.
Baba tai Antonio voittaa kisan.