Seuraatko TV-ohjelmaa "Vain elämää"?

Minusta parhaimpia viihdeohjelmia pitkään aikaan.
Tarinat laulujen synnyistä ovat osa elämän suolaa.

Avainsanat: vain elämää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 11.11.2012 - 12:23

Seuraan. Todella hyviä, rohkeita, rehellisiä ja avoimia ihmisiä, jotka itkettävät toisiaan sekä myös minua.

Kysyjän kommentti

Elämä on ihanaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2012 - 06:06

Minulta tämä on jäänyt kokonaan seuraamatta, monen kyllä olen kuullut ohjelmaa kehuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2012 - 08:30

Tippa linssissä tulee katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2012 - 10:49

Täytyy myöntää, että aivan koukussa olen.Ja ihmettelen edelleen, että miksi? En ole koskaan pitänyt Neumannista/Dingosta, Cheekistä enkä suuremmin Kaija Koostakaan.Muut nyt vielä on jotenkin menneet...Mutta tuo ohjelma on NIIN hyvin tehty ja idea on kerrassaan loistava, että katsottava on.Ja toivon todella, että jatkoa on luvassa uusien artistien kanssa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2012 - 11:49

Yhden jakson katsoin, mutta siihen se sitten jäikin sillä minusta sen siältö muistutti liikaa linnan tähdet ohjelmaa ja haluan katsoa vain omaperäisiä ohjelmia joissa ei matkita edes hiuksenhienosti jotain jo esitettyä tv-ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.11.2012 - 15:33

Olen janjaan kanssa samaa mieltä. Linnan tähdet ohjelman näin, ja tämä on niin samanlainen, ettei enää kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2012 - 18:00

aivan mahtava ohjelma
tulee parasta aikaa uusintana :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2012 - 19:17

Mikä ja millainen? Milloin se tulee? Ohi on siis mennyt näiltä silmiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2012 - 19:27

Muutaman kerran olen katsonut pätkiä.Tosi koskettavia esityksiä toisilleen ja myös katsojille. Taitajia kaikki tyynni omalla sarallaan ja osaavat tulkita myös toistensa kappaleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2012 - 19:53

Tykkään tosi paljon. Vielä kun saisivat Pave Maijasen tuleviin ohjelmiin. Olisi todella mielenkiintoista tietää miten jotkut hänen lauluistaan ovat syntyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2012 - 21:37

Olen seurannut aina kun ehdin. Minusta on hienoa seurata luovien ihmisten tunnetiloja kun avaavat sisintään. Neumannista olen odottanut... että saisin enemmän käsitystä ihmisenä. Voihan olla että multa on jäänyt jotain näkemättä. Tippa silmässä mullakin, myönnetään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2012 - 21:55

Ohi on, ohi on ohi on, tämä ohjelma ohi on.