Saatteko ruokavieraita isänpäivänä?

Meille tulee poikani huomenna syömään.

Avainsanat: rakkaat läheiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2012 - 15:39

Itse lähdemme tapaamiseen, jossa tapaamme isäni, lapsemme ja lastenlapset. Siellä yhdessä syödään ja kahvitellaan. Pääsen helpolla tällä kertaa.

Kysyjän kommentti

teillä mukava perhe ateria ja mikä parasta,saa istua valmiiseen pöytään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2012 - 15:29

Appiukon kokelaalle huomenna einestämään.Kun anopinkokelas on yhdeltä ammatiltaan suurtalousemäntä ja pitopalvelukokkinakin toiminut...Onko siellä ketään, jotka haluaisi mukaan juhlintaan? Hih...Taatusti makoisat sapuskat tiedossa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 15:33

Ei tule huomenna ketään, tietääkseni. Vieraita kävi eilen. Isänpäivänä olen työssä ja itse syön varmaankin mitä sattuu tältä päivältä jäämään. Isäni on haudassa Rovaniemellä ja veljeni käy viemässä siellä kynttilän hänen haudalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.11.2012 - 17:17

Tuskin saan, sillä ei ne rakkaat ja läheiset yhden ruoan takia lähde satojen kilsojen päähän ajelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 18:51

Isä on poistunut,vaimon isä poistunut,meillä ei ole lapsia,joten ei tule ruokavieraita.
Muistelemme isiämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.11.2012 - 19:22

Ei tule - kokkaan vain isännälle ja itselleni. Possupaistia meinasin laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 19:50

Ei tule ketään. Ystäväni kanssa syömme jauhelihapihvejä, perunasosetta, soosia ja vihreätä salaattia.
Jäkkörin saa ottaa jääkaapista mitä löytyy ja mikä miellyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 22:28

Pikkulinnut lauloi, että kahvikekkerit on tulollaan. Suuri salaisuus?