Millainen hotellihuone on matkalla hyvä? Mitä siellä on mielestäsi ehdottomasti oltava?

Siis kaiken pakollisen lisäksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 10.11.2012 - 19:19

Sänky ja vessa sekä juokseva vesi. Jääkaappi kyllä on ehdoton vaatimus. Muuten ei ole väliä, vähemmän siellä huoneessa tulee lomalla oltua.

Kysyjän kommentti

Niin samaa mieltä.Jääkaappi on ehdoton :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2012 - 11:49

Käytän aina huoneistohotelleja matkoillani, parveke olisi oltava auringon puolella ja keittiövarustus kunnollinen, parhaat varustukset on yleensä Kanarialla. Turkissa ei ole yleensä edes kahvinkeitintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 13:56

Internetyhteys!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.11.2012 - 14:24

Minulle riittää että siellä on sänky. Eihän se ole kuin yöpaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 14:28

Perusvarustus riittää, jos matka ei ole paria viikkoa pitempi. Pidemmillä reissuilla olen vuokrannut asunnon paikallisilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 15:35

Nykyisin 4-5 tähteä, internetyhteys ja tarpeeksi tilava huone/huoneisto ettei ahista :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 19:55

Kaveri valmiin passaamaan minua ja vartioimaan ovenpieleen, ettei roistoja tule raiskaamaan minua.
Hyvä vuode myös käy laatuun, sellainen Sirpan keikaussänky.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 22:25

Juomia kylmentävä väline ja kohtuullinen punkka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2012 - 03:23

Puhdas sänky, valot ja tarpeeksi lämpöä riittävät yön yli nukkumiseen. Pidemmillä matkoilla hyvä sijainti on tärkeä. Muuten riittävät ihan perusvarusteet.

Lisätty: 13.11.2012 - 05:43

Hyvä esimerkki hyvästä hotellista; www.iltasanomat.fi/matkat/ar...05478.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2012 - 20:02

Laatta- tai puulattia, ehdoton ei kokolattiamatoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2012 - 23:08

Jurtha siellä nukuttaa hyvin. Tarpeillaan voi käydä tundralla.