Oletko lukenut Sofi Oksasen romaaneja ja mitä pidit?

itse en ole lukenut, enkä aiokkaan.

Avainsanat: lukuromaanit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2012 - 16:00

Puhdistuksen luin sekä tämän uusimman Kun kyyhkyset katosivat. Hän on hyvä kirjailija, tykkään.

Kysyjän kommentti

Kiitos Mariaana, minä en enään niin raskassuoutuisia kirjja ala paras lukemaan, aihe on varmaan hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.11.2012 - 22:59

Itse henkilöstä en pidä - siksi en lue hänen kirjojakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.11.2012 - 01:47

en ole lukenut enkä tule niitä lukemaan, tuo neitonen on ollut omasta mielestään pätevä arviomaan suomalaiset miehet roskaluokkaan, todennäköisesti muukin aivoista peräisin oleva tuotanto on samaa tasoa:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 06:28

Olen lukenut muutaman hänen kirjoistaan, ja pidän häntä hyvänä kirjailijana, ulkoinen olemus toki on raflaava ja kannanotot välillä rajuja, mutta nämä eivät poissulje sitä, etteikö hän osaa kirjoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 09:43

Kaikki ovat luettuina ja osa jopa tuossa kirjastossani kotona. Viimeinen kirjoistaan oli hieman pettymys -en oikein tiedä, mitä oikein odotin, mutta muut kirjat ovat olleet lukemisen arvoiset.Puhdistus on minun mielestäni ehdottomasti paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 11:59

En ole, enkä taida lukeakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 13:46

En vielä ole lukenut. Kirjahyllyssä odottaa yksi Oksasen romaani lukemista. Ehkä sitten eläkkeelle päästyäni on aikaa, niinkun pitäisi olla moneen muuhunkin tekemiseen. Tai sitten kun netti kaatuu kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.11.2012 - 13:46

Puhdistuksen luin, mutta jotenkin en pitänyt siitä. En aio lukea muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2012 - 04:32

Puhdistus on luettuna ja tänään pidin kädessäni uusinta kirjaa, mutta en malttanut ostaa. Toisaalta en varsinaisesti välitä lukea romaaneja, vaan mieluummin tiukasti oikeassa historiassa pitäytyviä kirjoja, mielellään kirjoittajan itse kokemista tapahtumista. En nimittäin jaksa uskoa, että natsi-saksan palveluksessa ollut olisi voinut siirtyä noin vain Stalinin leipiin. Taitaa siis jäädä lukematta tämä "kun kyyhkyset katosivat".
Pöydälläni on pari muuta kirjaa ja ostoslistalla muutama muukin kirja, eivätkä ne ole romaaneja.