Onko matkalaukulla väliä? Mitä kokoa suosit ja miksi? Millainen materiaali laukussasi on?

Tarvitsisin (taas) uuden kapsäkin....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2012 - 20:33

Keskikokoinen, nelipyöräinen ja kirkkaankeltainen muovilaukku. Laukussa on menomatkalla jonkin verran tilaa, tullessa natisee liitoksistaan.

Kysyjän kommentti

Hauskasti kirjoitettu vastaus! Tartteekin miettiä tota väriä, josko ei ostaisikaan mustaa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2012 - 15:20

Hyvin pieni:

Kolme paitaa, kolmet alushousut ja kolmet sukat.
Lenkkitossut, uikkarit, ja pesuvehkeet.

Lentolaukussa:

Liput, passi, pelimerkkejä riittävästi, CPAP-laite ja soitin (äänikirjat/kuunnelmat).

Yhteispaino n. 10 kg.

Iloinen mieli mukana kuten aina (keventävä vaikutus).

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 15:39

Olisikohan sellainen keskikokoinen, kovakuorinen...olen iän myötä siirtynyt pienempiin, kun en enää pakkaa koko vaate- ja kenkävarastoa mukaan. Joskus aikoinaan oli pehmeitä kapsäkkejä, mutta en tykännyt...niissä meni joskus jotain rikki.
Taitaa tässä linkissä olla minun laukku. Laukku on punainen.
www.cisionwire.fi/star-pr-gr...ia,c564174

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 16:05

Minun matkalaukkuni toimii nyt lääkevarastonani komerossa. Lääkkeitä on paljon. Laukku on ruskeaa nahkaa lukollinen ja vielä vyötetty. en varmaan tarvitse enään sitä matkoillani, joten olen siunannut sen uuteen tehtävään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.11.2012 - 16:14

Meillä on sellainen kovakuorinen johon mahtuu hyvin kahden hengen tavarat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 17:36

no tota noin matkalaukkuhan pittää olla pieni !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 17:39

Kellarikomerosta löytyy laukkua joka lähtöön, pientä ja vähän isompaa, mutta nykyisin retuutan mukanani näitä uusia kevyitä versioita, joissa neljä pyörää surraa alla ja ovat kevyitä liikuteltavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 19:21

Ihan sama minkäkokoinen on... viimeksi läksin lokakuun lopulla reissuun, yksi yö kotimaassa, käsilaukku ja oppikirjat mukana ja perillä huomasin, ettei matkalaukku ollutkaan autossa ja siten eivät vaihtovaatteet ja hammasharja olleet mukana... Minullako huono muisti... Kaupasta onneksi sai paidan ja pesujutut ja muun tarpeellisen... alushousuja unohtamatta, jotka voi vanhemmiten laittaa vaikka auton puolipeitteeksi. koolla ei siis väliä tässä tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 19:30

Koska matkani ovat tähän mennessä oleet ainoastaan autolla tehtäviä kotimaan matkoja on matkalaukkunani toiminut jo vuosien ajan monella sivutaskulla varustettu kulutusta kestävästä vihreästä kankaasta tehty kassi olkahihnoineen. Se mukautuu auton takakontissa muiden laukkujen lomaan juuri oikealla tavalla ilman, että sinne laittamani vaateet rypistyvät liikaa. Ison kokonsa vuoksi se takaa sen ettei minun tarvitse ottaa reisuilleni mukaan toista henkilökohtaisia matkatavaroitani sisältävää kassia käsilaukkua lukuunottamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.11.2012 - 02:04

normaalikokoinen, muovinen, kirkaankeltainen matkalaukku, kaikki on mahtunut aina mukaan molempiin suuntiin ja värin puolesta ei tarvitse arvailla onkohan se tuo vai tuo vai tuo... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.11.2012 - 13:25

Laukku on pieni ja musta kankainen, pyörät alla. Matkatkin on pieniä, riittää pieni laukku.