miten toimisit sandy hirmumyrskyä vastaan. vesi noussut nyt jo paikoitellen 3m normaalipinnan yläpuolelle.?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.10.2012 - 23:53

Epäilemättä lähtisin oitis evakkoon.

Kysyjän kommentti

olit paras vastaaja.onneks olkoon!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.10.2012 - 06:51

Minä en ihmeitä pystyisi tekemään. Jos vielä olisi aikaa ottaisin matkalaukkuun tärkeimmät ja menisin kauas turvaan myrsyn alta. Mahtaville luonnonvoimille ei voi mitään. Muuten ei kait auttaisi kuin istua kumiveneessä ja pysytellä sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.10.2012 - 08:44

Ottaisin ensimmäisen Napsun äkkilähdön ja menisin niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.
Oikeasti, ei tuollaista osaa edes ajatella - kai sitä ei ensin uskoisi, kuten eivät monet paikalla olijatkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2012 - 09:26

Oski hyvä kysymys,mutta vaikea vastattava.Vastaan,että,kun eka varoitukset on myrskystä saatu niin lähtisin livohkaan en jäis katsomaan mitä tapahtuu talolleni ja tavaroilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2012 - 09:31

Ei muuta kuin hyvissä ajoin muihin maisemiin. Luonnonvoimien armoille ei kannata jäädä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.10.2012 - 12:48

Ei pieni ihminen voi muuta tehdä kuin paeta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2012 - 17:24

Tärkeimmät tavarat mukaan ja myrskyn ulottumattomiin, jos vain mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.10.2012 - 20:27

Todennäköisesti lähtisin livohkaan. Tosin uskon, että ei sitä mielellään kotiaan jättäisi myrskyn ja varkaiden tuhottavaksi jos vaan on pieninkin mahdollisuus, että ehjänä selviää.