Käytkö sunnuntaisin kaupassa esim vaateostoksilla?

Sunnuntaina kaupassa käyn hyvin harvoin.

Avainsanat: sunnuntai kauppa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.10.2012 - 12:53

Joskus sunnuntaisin käyn kaupassa ja voin minä vaatteenkin samalla ostaa, jos se kauppa kerran on auki niin voi sieltä sunnuntaina ostaa mitä vaan. Itsekin 20 vuotta jouduin sunnuntaisin työskentelemään eikä kukaan surkutellut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.10.2012 - 08:58

En käytä kauppojen palveluja sunnuntaisin.
Pitäisi se olla puotipuksuillakin lepopäivä.
Kuluttaja voi äänestää jaloillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.10.2012 - 08:59

En varsinaisesti, mutta jos jotain edullista sattuu silmään, niin saatan ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2012 - 09:12

En kyllä harrasta sunnuntai kauppareissuja..
Muuloin tulee hankittua..vaattet niikuin ruuatkin..
Nyt viikolla löytysin kaupasta pari kivaa kesä puseroa ½ hintaa.
Voin otta ne reissuun mukaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2012 - 10:07

Hyvin harvoin, enimmäkseen jos sunnuntaina käyn vaateostoksilla, niin silloin on urheilu/retkeilyliikkeessä tarjouksia tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2012 - 10:19

en yleensä käy sununtaina kaupassa
mutta tänään menen hakemaan riisiryynejä
kun on niin kova riispuuron nälkä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.10.2012 - 10:26

En ainakaan vaateostoksilla käy. Joskus ruokakaupassa jos jotain puuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2012 - 14:04

Entisenä kaupan tätinä vastaan, että hyvin, hyvin harvoin käyn kaupassa sunnuntaisin. Tänään oli poikkeus, kun äänestysreissulla hain maitoa ja kahvikerman. Vaateostoksilla en ole käynyt koskaan sunnuntaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2012 - 14:51

En kyllä käy, nytkin olen aivan yöpuku päällä, en edes ulos lähde. Minulla on niin pajon vaatteita, että riittää rajan ylittämiseeen asti, vain se puupalttoo vielä puuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2012 - 16:39

Tänään viimeksi "heräteostos"