Huomenta te kaikki normaaliaikaan heränneet. Elämä on ihanaa? www.youtube.com/watch?v=wKOJ8OLqv3Q

Avainsanat: normaaliaika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.10.2012 - 23:57

Ihmisen pääelinkeinot on syöminen ja nukkuminen. Näin ainakin oloneuvoksesta tuntuu:-D

Kysyjän kommentti

Kiitos, eikä oloneuvokselle tuo aikakaan taida enää niin tärkeä olla seurattavaksi. Ollaan vaan ja möllötetään. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.10.2012 - 05:34

Huomenta vaan, meni aamulla tovi tajuta että olisi vielä voinut vetää peiton päälle ja kääntää kylkeä, kellot jäivät illalla kääntämättä talviaikaan ja sisäinen kello siirtynee hissukseen uuteen aikaan. Onneksi tietsikka ja känny päivittää itsensä ajan tasalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2012 - 07:16

Huomenta vaan talviaika. En siirtänyt kelloja huoneesta toiseen ja se ylimääräinen tuntikin tuli valvotuksi, kun ei nukuttanut. Laitan sen talteen pahojen ja väsyttävien päivien varalle. Elämä on ihanaa, todellakin, mutta sehän pitää oikein oivaltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2012 - 14:56

Ihanaa kun sen oikein oivaltaa, olen pahalla päällä en osannut kääntää yhtä kelloradiota, vaikka ohjeita on mutta hyvin vaikeita. Täytyy odottaa kunnes tyttäreni Mikko käy kääntäkään hän,kyllä näillä aikaraudoilla pärjään , jotka olen saanut käännettyä.