Oletko lotonnut tällä kierroksella?

Lotossa tuntuu olevan taasen jättipotti jaossa, joko raha-anomus on vetämässä? Huomenissa pitää käydä täyttämässä lappuset, kun mulla on ollut iänkaiken sama rivi, numerot tarkasti muistissa, niin ei arvaa jättää tätäkään kierrosta väliin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2012 - 21:43

Harvoin olen lotonnut..mutta voisihan sitä rivin huomiseksi laittaa..
Kenoan joka päivä..ja voittojakin tullut..joka viikko..

Kerran harmitti,kun unohtui keno laittamatta..ja olisi tullut 10.000 euroa..kun samat numerot aina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 27.10.2012 - 03:15

kyllä olen, minulla on yksi rivi ikilottoa voimassa, saas nähdä milloin soittavat ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2012 - 06:34

Kait se pitää tänään yrittää, kunhan ensin siirrän rahaa pelitililleni. Näkyy olevan vaan 70 cnt ja sillä ei saa edes yhtä riviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2012 - 10:13

Pari vakiriviä lottosin eilen, kun pelitilillä oli saldoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2012 - 14:24

Perinteisesti 2 riviä lottoa ja yksi jokeri. Siis silloin, kun satun lottoamaan.
Päävoittoa en halua. Mitäs minä niiiin paljolla rahalla tekisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.10.2012 - 15:06

Yhden ja saman rivin lottoan joka viikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2012 - 16:23

Neljä riviä pistin menemään. Tulee jos on tullakseen ja menee jos on mennäkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2012 - 18:45

2 ruudukkoa kuten aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.10.2012 - 21:19

Hitsi - piti ja muistin juuri kuin luin kyssärisi että tekemättä jäi.