Kuka laski ensimmäisenä Niagaran Hevosenkenkäputouksen, minä vuonna ja millä?

Avainsanat: ammatiltaan opettaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2012 - 20:18

Annie-niminen opettajatar vuonna 1901 (Wikipedia), ei ollut tynnyrissä kasvanut vaikka tynnyrillä laskikin, ja hengissä selvisi, kuitenkin kolhuja saaneena.

Lähteet:
Wikipedia

Kysyjän kommentti

Kiitos oikein osuma oli kuin nappi otsaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2012 - 07:02

Peesaan Tannelia. Nainen on rohkea. Siinä se taas todettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2012 - 10:11

Ei olisi ensimmäisenä mieleen juolahtanut, että nainen ja vielä opettaja.
Kaikkea sitä kuulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2012 - 15:15

Annie Telson Taylor.
Mahtava ja monipuolinen:
www.mtv3.fi/matkailu/ulkomaa...-putoukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2012 - 01:47

Putousten laskeminen tynnyrissä tai muulla tapaa on laissa kiellettyä sakon uhalla, mutta silti aina joku uhkarohkea haluaa lähes vuosittain kokeilla onneaan. Tiettävästi kaikkien aikojen ensimmäisenä putoukseen hyppäsi - ja myös jäi eloon - Sam Patch vuoden 1829 lokakuussa. Hän teki loikkansa peräti kahdesti 33,5 metrin korkeudesta.

Lähteet:
www.mtv3.fi/matkailu/ulkomaa...-putoukset