Huomenta napsuttelijat, millainen on päivän ohjelmasi tänään?

Itse teen tässä lähtöä työmaalle, aamupäivä menee flunssapiikkejä pistellessä, iltapäivä kuluu uutta ATK-järjestelmään opiskellen. Töitten jälkeen taidan lähteä kirppiskierrokselle löytöjä tekemään!!

Avainsanat: päivän ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.10.2012 - 15:34

Käynti sivistyslaitos nimeltä kirjasto, kela ja apteekki.
Hain kassillisen lääkkeitä kun sain Kelan lapun, että lääkekatto on tullut täyteen, eli
yli 700 euroa on mennyt kuin Kankkulan kaivoon.
Nyt opiskelen vammaispalvelulakia ja seikkailen seikkailupuisto Napsussa.

Kysyjän kommentti

Kiva seikkailupuisto tämä Napsu onkin, ja vielä kivempaa, kunhan porukat taas pikkuhiljaa sivustolle palaavat. Hyvää päivänjatkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.10.2012 - 07:06

hyvää huomenta sinulle
täällä alkaa piikitys vasta ens kuussa
olen sen ottanut jo liki 10v
ja taidan sen ottaa taaskin
eilen oli niin tehokkaat vesijumpat
ja löysin jotain uusia "lihaksiakin "
että saan ne venytettyä taas kuntoon
niin aattelin siivoilla paikkoja huoh ...
vaikka kuinka tekis mitä vaan
niin aina on hieman sotkuisen näköstä
kun ei ole kaappeja paikoillaan tämän rempan vuoksi
ja sitä vaatetta
nyt lojuu missä milloinkin
mutta järjestys se on epäjärjestyskin vai kui si
no kyllä täällä pärjää ,kun ei pilkkuja viilaa
jotta tee työtäs laulellen tral-lal--lal-laa
niin työstäkin vot silloin sinä löytää hauskuuden lal-lal-laa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2012 - 07:18

Tänään on taas pihahommia vähän jos ei ala vettä satamaan ja kokkailua kunhan keksisi mitä kokkaisin. Kesältä on jäänyt rapuja pakastimeen ja ne otin eilen sulamaan, jotain niistä varmaan kehitän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2012 - 08:13

Huomenta sinulle. Tutun kuuloisia ovat päiväsi puuhat. Täällä on kova myrskytuuli ja vettäkin sataa joten aamulenkin jätän väliin. Lueskelen materiaalia liittyen väkivallan kohtaamiseen hoitotyössä ja Matilda innokkaasti yrittää pyrkiä nettimaailmaan. Tänään ei kovin ihmeitä puuhastella. Nautiskelen viimeisestä vapaasta viikosta koska ensi viikon lopulla palaan takaisin 3-vuorotyön ihanuuteen... Ruokahommia teen tietenkin ja toteutan jonkun haaveen tavallisesta sianlihakastikkeesta. Mukavaa päivää vaan kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2012 - 08:48

Täällä aloitetaan tekemään kaalikääryleitä,kuhan saadaan jauhelihasisus niille valmiiksi.sadetta luvassa,mutta ei nyt haittaa,kun on katto päällä.

Lähteet:
oma onnellinen mieli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2012 - 10:02

Ensin töissä naputtelen neljään asti. Sitten pojan kanssa vanhempiani moikkaan ja sen jälkeen kotiin hoitelemaan muisti ym sairasta miestäni. Aika normi päivä ja niin kai sen kuuluu ollakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2012 - 14:27

Eilinen meni, hain "toipilaan" seurakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.10.2012 - 16:25

Kotiaskareissa päivä meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.10.2012 - 03:35

huomenta, pihalampun korjaus ja muut piha askareet mielessä kun vapaa koittaa ;)