Mitä mieltä olette tällaisesta patsaasta? Katso video ja arvioi...

www.iltalehti.fi/iltvuutiset...1_v0.shtml

Avainsanat: patsas pronssi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2012 - 14:44

Raskaana oleva nainen on kauneimmillaan. Patsas on sittenkin aivan eri asia!!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Patsas varmaan herättää kummastusta, ihastusta ja inhoa...mutta raskaana oleva oikea nainen on kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2012 - 08:57

Ei pöllömpi,ei ainakaan jää epäselväksi,mitä patsas esittää.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...46--Loimaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2012 - 09:22

Minusta se on ruma, taiteilija kyllä saa huomiota teoksellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2012 - 09:39

Siinähän näkyy tämä lapsi äitinsä kohdussa,no ei miusta tämä ole ruma,mut ei kauniskaan.

Lähteet:
oma,silmä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2012 - 09:56

Tuon kyllä ainakin muistaa nähneensä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.10.2012 - 14:03

Mitään sanomaton rumilus. Hyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2012 - 16:10

Toinen puoli on upea, toinen ei varsinaisesti miellytä silmää. Saatte itse arvata kumpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2012 - 17:59

odottavat äipät ovat kauniita
jotta ei tuokaan ruma ole :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2012 - 19:16

Odottavat äidit sotien maailmassa,ovat kauneimpia näkymiä. elämä jatkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.10.2012 - 19:49

Uskalias mutta mielestäni hieno teos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2012 - 13:36

Kauneus on katsojan silmissä sanotaan jotenka sille joka tästä patsaasta pidä se suotakoon. Itse voisin pystyttää tuon teoksen vaikka takapihallemme, on se senverran oudonkaunis,etten voi olla pitämättä siitä.