Tuleeko säänöllisesti puhdistettua pesukoneen nukkasihti?

Itse vasta puhdistin..oli kyllä tarpeellinen ..kun oli paljon nukkaa.

Avainsanat: nukkasihdin puhdistus..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.10.2012 - 11:50

Muutaman kerran vuodessa ja silloin sieltä on löytynyt kolikoita,hiuspinnejä,muttereita ym pikkusälää puhtaaksi pestyinä.

Kysyjän kommentti

Kiitos..aina ei muista taskuja tarkistaa,kun pesuun laittaa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.10.2012 - 13:12

Tuli pakolliseksi kun kone lakkasi toimimasta. Nukkaa ei löytynyt, mutta kaikkea muuta.
Sitä ei pahemmin tarvitse puhdistella, putsaa itse itsensä, mutta muttereista se ei pääse itse eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 13:54

Kyllä minä sen toisinaan puhdistan, ei siellä yleensä mitään ole, en tiedä mihin se nukka lopunperin menee, kun en sihdistä sitä löydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.10.2012 - 16:02

Sen harvan kerran kun olen yrittänyt putsata, ei siellä ole ollut mitään putsattavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 17:05

Silloin tällöin on tullut avattua, mutta mitään suurempaa ei ole löytynyt, paitsi kertaalleen yksi kaarituki....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 17:15

Pesukone on sellainen kapine, johon minulla ei ole oikeutta koskea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 18:27

Joskus pitää puhdistaa. Aina siellä on ollut jotain hyvin, hyvin pientä nukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 19:48

Puhdistan sen säännöllisen epäsäännöllisesti,mutta ainankin silloin,kun puhdistan koneeni sitruunahapolla.

Lähteet:
oma muisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 20:20

Olen vetäissyt sen silloin tllöin, mutta ei ole ollut mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2012 - 17:57

on tulut välilä tutkittua mitä on syönyt
mutta ei ongelmia ole ollut sihdin suhteenkaan :)