Long time no see......tervehdys napsulaisille Savonlinnan sateisesta säästä, paistaako kenties jossain päin napulaisille aurinko??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 20.10.2012 - 10:10

Heippa vaan pitkästä aikaa.
Kuule, täällä 80 km:n päässä paistaa melkein aurinko. Olet liian Idässä, tule lähemmäksi keskeistä Suomea.
(PS. Haravointia tarjolla.)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2012 - 08:42

Hei vaan ..Kyllä täällä Kotkassakin sataa vettä ihan kunnolla...todella pimeää ja synkkää ulkona..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 10:24

Huomenta Taneli ja mukava nähdä sinut porukoissa.Lappeenrannassa melkein aurinkoista ja aika viileää,mutta onneksi ei sada.

Lähteet:
oma,silmä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.10.2012 - 15:58

Täysin pilvistä ja harmaata on. Ei sentään sada. Jotain iloa siitä sentään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 17:12

Täällä Tallinnassa on sadellut jo muutaman päivän. Huomenna takaisin kotisuomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 18:29

Heipat sinulle ja kiva, kun tulit mukaan. Aurinkoinen päivä oli ja äsken ajelin Kuopiosta kotio. Näkyy pakastuvan pikku hiljaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 20:23

Pakkasen puolella aamuyöllä, Keski-Suomessa, mutta päivä on ollut harmaa, ei satanut sentään. Kylmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2012 - 16:05

Paistaa ja lämmintäkin on 23 astetta. =D