Oletko turhan kerääjä vai uusiokäyttäjä?

Itse näen uusiokäytön mahdollisuuden monissa jutuissa.

Avainsanat: turha uusiokäyttö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2012 - 22:52

Olen ainakin yrittänyt päästä turhasta eroon...ja tehnyt hävitystä..

Kysyjän kommentti

Kiitos. Tuolla keinolla pääsee ainakin eroon, eikä tarvitse päätään vaivata enää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2012 - 06:13

Täytyypä sanoa, että uusiokäyttäjä ja sehän on tullut oikein muoti-ilmiöksi nykyisin. Äskettäin tein koristeen valoineen vanhasta leipälapiosta seinälle. Samoin taulunkehyksen heinäseipään tapeista+koristevaloista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 08:28

Tulee tuota turhaakin kerättyä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 10:20

Olen uusiokäyttjä..aivan ehdottomasti. Muuksi minua ei voi sanoa sillä olen perheeni kanssa hyödyntänyt monta vanhaa tavaraamme uudessa paikassa uudella tavalla. Vanha kirjahyllymme palvelee nyt makuuhuoneessamme purettuna ja uuteen muotoon koottuna työtason yläosana. Olohuoneen kukkatasona komeilee toisen vanhan kirjahyllyn osista koottu lipasto. Keittiöstä saunatiloihin menevän oven yläpuolella oleilee lipastona elämänsä alkuajat toiminut hylly jne..jne... Olen siis uusiokäyttäjä.. aivan ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.10.2012 - 15:52

En ole uusiokäyttäjä. Minulta puuttuu kaikenlainen kekseliäisyys. Aikani saatan jotain roinaa säästää ja sitten heitän menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 17:11

En tunnista noista kumpaistakaan. Onneksi nuo ajat ovat takanapäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 20:26

No jos katselen kirjahyllyäni, niin siinä ei ole ainuttakaan kirjaa, vaan pikku tilperhööriä aivan liikaa.
Olen keräilijä tyyppi, en hennoisi mitään hävittää, on vaatteitakin varmaan loppuelämäksi ja jääkin
roskikseen vietäväksi. Olen sanonutkin, että lapseni jäämistöäni penkoessaan ihmettelevät, mitä se muori näillä on luullut tekevänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2012 - 18:05

nooh sekä että
nyt kyllä yritän päästä krääsästä eroon
kaikella tapaa ja kun tätä täys rempaa tehdään
niin koitan olla krääsällä täyttämäti enään kaappeja ..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.10.2012 - 03:48

sekä että, ensin kerätään ja sitten käytetään ;)