Iloista perjantaimieltä. Kuinkas vietät viikonloppua?

www.youtube.com/watch?v=NeYx...ure=relmfu
Itse kuuntelen juuri Tuure Kilpeläisen uusinta albumia...

Lisätty: 19.10.2012 - 16:48

Valmistaudun myös huomiselle Kuopion reissulle. Se Kasvattajakurssi nääs. Liittyy rotukissan kasvatukseen. Koko päivän reissu ja pääsee ainakin valmiiseen pöytään syömään lounasta.

Lisätty: 21.10.2012 - 07:41

Ida, joko sie siirryit talviaikaan? Eikös se ole vasta viikon päästä?

Avainsanat: meno jalka vipattaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2012 - 23:00

Kyllä viikonloppu menee siivotessa..näitä putkirempan sotkuja..että saa paikat taas siistiksi..

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Viikko sitten passasit remppamiehiä, mutta jokos nyt putkiremontti on valmis?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2012 - 16:13

Sempä kun tietäisi, ei harmainta aavistusta. Ei minulla ole mhinkään menoja. Ehkä valmistelen kolmea itse
tekemääni käsityöjoululahjaa. Olen aikaisessa, mutta aina on sauman vara oltava meikäläisen ajassa.
Jos sik sak alkaa elämä olla, niin sit jää kaikki tekemättä ajallaan.

Lähteet:
oma pikku nuppi ajatteli näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2012 - 18:21

Jos ei sada aijon ulkoilla huomenna ja sunnuntaina niin paljon kuin mahdollista sillä selaiseen herkkuun kuin ulkoilu ei viimeaikoina ole juuri ollut mahdollisuuksia taivaalta miltei kaiken aikaa alas lotisseiden vesipisaroiden vuoksi. Käydään silloin perheeni miesten kanssa ainkin kerran narrailemassa kaloja yhdellä meille tutulla järvellä. Jos taas sataa otan kirjan, käperryn peiton alle ja luekeln sitä hyvää viiniä siemaillen. Keleistä huolimatta viikonloppupuuhiini kuuluu käynti anoppilassa. Saadaan häneltä kasa erilaisia hirvenlihoja ja ne pitää hakea mahdollisimman pian omaan pakastimeen etteivät mene piloille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.10.2012 - 19:40

Vipattaa kinttua täälläkin - tosin sen takia että polvi on todella kipeänä.
Meinasin lähteä suppiksia metsästämään, mutta päätinkin levittää persustani sohvalla ja harhautukseksi kutoa neuletta.
Sunnuntaina on uudet kujeet - onhan silloin jo talviaika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2012 - 19:50

huomenna starttaa tupa-auto kohti livonsaarta
ja saadaan sinne sitten tupareihimme
siis auton tupareihin
porukkaa kaffeelle ja konjamiinille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2012 - 00:54

Täällä Tallinnan Turuilla ja Toreilla!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.10.2012 - 15:40

Oma koti kullan kallis. Siispä vietän aikani ihan kotosalla.