Mitä mieltä olet tästä palkattomasta sairausloman alkupäivistä,menisitkö sairaana työhön?

Miten kaukana ovat päättäjät oikeasta työelämästä,kun hulluja päätöksiä puuhaavat.

Avainsanat: sairaana työhön

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2012 - 16:28

En mene sairaana työhön koska silloin voisin vaarantaa asiakkaiden sekä oman vointini. Toivottavasti tuollainen esitys ei mene läpi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2012 - 09:08

En mene sairaana enkä terveenä. Ne vähät työt saavat tehdä jotka saavat siitä optiotkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2012 - 09:45

Asia ei koske enää eläkeläistä. Huonolta tuntuisi, jos olisin työelämässä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2012 - 17:12

Minusta sairaana töihin meno on jotain mitä en haluaisi joutua tekemään koskaan. Olen kuitenkin sitä mieltä. että ehdoitus ensimmäisen sairaslomapäivän palkattomuudesta on älytön..Jos itse joutuisin siihen tilanteeseen, että yhdenkin sairaslomapäivän palkanmenentys olisi paha juttu taloudellisesti raahautisin kipeänäkin töihin. En olisi valmis säälimään muita taloudelliseen ahdinkoon joutumisenikin uhalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2012 - 22:29

Toivon mukaan esitys ei mene läpi...kun sairaana ei voi mennä töihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.10.2012 - 23:11

En menisi. Ihan kohtuuton esitys. Mutta sillä kai yritetään karsia niitä turhia sairauspoissaoloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2012 - 08:05

olen ollut selaisessa työssä
missä ei aina ole saanut tuuraajaa
ja siksi lentsussa olen ollut levittämässä tautia
mutta myöskin on ollut lappu ovella
sairauden vuoksi
tuo palkka pois sairauspäivästä
on vaikea juttu
se saattaa kyllä pitää lintsaajat työssään
mutta toisaalta taas .. en tiedä mikä parasta
kun katsoo tätä asiaa palkanmaksajan silmin
tai työntekijän silmin ..molemmista on kokemusta
niin on aika vaikeaa päättää kumpi olis parempi ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2012 - 09:30

Sairaslomien määrä meillä tippuu 70 % jos laki tulee voimaan. Olisin siitä tosi iloinen. Saataisiin lintsarit kuriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2012 - 21:19

Eipä ole työhuolia enään, mutta olen ollut sairaana töissä, vaikka lomalappu on ollutkin. Oli pakkotilanne.