Hyvää huomenta ja mukavaa alkavaa viikkoa napsuille. Millainen on päiväsi/viikkosi ohjelma?

Lisätty: 15.10.2012 - 07:47

Sää on viileä ja pilvinen ainakin näin aamusta. Lähden päiväksi työkavereiden ja johtoportaan kanssa Tervoon viettämään opiskelu/virkistymispäivää. Samalla pääsen hiukan lähemmäksi ajatusta, että vuorotteluvapaa loppuu ja työt alkavat 1.pv marraskuuta.

Lisätty: 17.10.2012 - 10:35

Mukavaa Tallinnan matkaa Parmir.

Avainsanat: kategoria sekalaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2012 - 09:39

Tallinnaan jee, jee tyttöporukalla pariksi päiväksi.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Olikos hyvä Tallinnan reissu?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2012 - 08:37

Vesikourujen puhdistusta,kukkasipulien piilottamista multiin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2012 - 08:45

Huomenta Mariaana!Mie laitan kohta pesukoneen päälle ja menen itsekkin pesulle.Myöhemmin tänään menen naapuriin kahville ja muusta en vielä tiedä mitään.Mie olen jotekin nyt oikein tyytyväisellä mielellä.Onni asuu meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2012 - 11:18

Tämä viikoni sisältää mahdollimman paljon kaikenlaista puuhastelua syyslomaansa viettävän pojan kanssa sillä ei se ysiluokkalainenkaan ole vielä niin vanha, että hänen kanssaan ei vanhemmat voisi harrastaa vaikka joka päivä jotain kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2012 - 15:14

Pakkaillaan pikkuhiljaa kamoja kasaan ja sitten reissulle.
Mökki on jo talviteloillaan.
Sateisenen on keli täällä Lounaisessa Suomessa. Ei edes ulkoilemaan viitsi lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2012 - 16:51

päivä taittuu iltaa kohti
lihapata uunissa muhii
ja mietin jo huomista ruokaa
remonttireiskoille kystäkyllän :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2012 - 19:36

Päiväni alkoi terveyskeskuksella, oikein harmittaa kirjoittaa siitä. Sydän teki pieniä tepposiaan ja olisivat jättäneet tarkkailuun, mutta kerroin, että on vieraita tulossa. No ei ollut kyllä.
Minä opiskelen ajankulukseni vammaispalvelulakia ja sen toimeenpanoa verkkokurssina nyt, en tiedä
pitkällekö pötkin,mutta niin kauan opiskellaan uutta kun aivot ottaa vastaan.
Ja onhan minulla huomenna vammaistenkerhokin Haapamäellä Haapakodossa, paikallinen palvelutalo.
Keskiviikkona on näkövammaiset ja torstaille olisi vielä lähimmäisen tupa, mutta katsotaan nyt kuinka
vauhtia riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.10.2012 - 20:13

En ole tehnyt mitään suunnitelmia. Tilanteen mukaan etenen. Ehkä ulkoilua viikolla mikäli sateilta pääsee. Pyykkiä, tiskejä ja muuta pientä puuhastelua. Paljon riippuu kunnostakin, mitä jaksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2012 - 20:51

Samoin sinulle.
Täällä menee samoja uriaan tämäkin viikko kuten edelliset. Ai niin, onhan minulla syysloma kuorosta, olin ihan unohtaa.
Piiperolle kudon neulehaalaria - siinä menee aika nopeasti. Ulkohommat kun saavat vielä odottaa.