Päivitetäänkös lemmikkiasiat kuntoon? Mitä lemmikkejä sinulla on ja onko tullut uusia sitten napsun kaatumisen jälkeen?

Lisätty: 13.10.2012 - 07:33

Vilma-kissan kuoltua päätin etten ota enää kissaa, mutta aika tekee tehtävänsä. Viime huhtikuussa, pääsiäisen aikoihin hankin Kuopiosta RoundFace´s Matildan. Tuossa profiilikuvassani näkyy. Matte on rodultaan Britis´h shorthair. Kyllä maalla pitää kissa olla eikä meidän Matilda ole sillai hienohelma vaan osaa puuhata ulkonakin.

Avainsanat: kala lintu koira kissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2012 - 14:44

Jaguaari tallissa .
Tiikeri tankissa.
Minkki kaapissa.
ja Aasi , joka maksaa kaiken.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Sinulla onkin erikoiset lemmikit, hih.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2012 - 09:16

Meillä ei ole muutosta tapahtunut,meillä on edelleenkin Onni kolli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2012 - 10:06

Ei oo, eikä tuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.10.2012 - 11:56

Edelleen on Otto-tyttö kattimus tekemässä osansa sotkuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2012 - 15:53

ei ole lemmikkiä eläintä ainakaan. On syntynyt yksi lapsenlapsen lapsi, se on minun lemmikkini nyt.
Taidetaan papan kanssa saada näistä lemmikeistä suut ja silmät , sekä myös sydämen täyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2012 - 05:58

kisulit on edelleen
onni punapää norjalaienmetsäkissa
otto tämän mäen metsäkissa
paras mitä voikaan olla
kyyt saavat muuttaa tästä pihasta
autuaimmille kyypaikoille otton toimesta
mutta jonpi kumpi oli taas raapinut
just tapetoitua tulevan makkarimme seiniä
jos vaan saan kiinni itse teosta
niin auta armias sitä vesimäärää
minkä saa katti päälleen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2012 - 20:45

Ei ole entisiä eikä uusia lemmikkejä vakituisesti taloudessa. Ampiaiset yrittivät viikon ajan valloittaa talouden, mutta jahtasin ne sukupuuttoon jättilätkällä - sen jälkeen jouduin pesemään kaikki mahdolliset pinnat.
Syysviimojen ansiosta villakoiratkaan eivät viihdy kun nurkista ujeltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2016 - 09:40

Koiria kaksi Sakumix neiti Ninja 4vuotias ja 3 vuotias Amstaffi poitsu Rutja. Ensimmäinen lemmikkini oli Hermanni kisu, koirat ovat kuitenkin ne mitkä sydämeni sulattivat ja niitä on aina ollut kaksinkappalein. Neljä rakasta koiraani olen jo saattanut viimeiselle matkalle.