Onko kellään tietoa vuokra-asunnoista Teneriffalla? Mistä voisi luotettavasti vuokrata asunnon esim. Puerto de la Cruzista?

Avainsanat: tenerirra matkailu tenerirra matkailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2012 - 22:43

Laita kysymyksesi tänne, jos et osaa espanjaa. espanja.org/
Tässä eräs espanjankielinen välittäjä www.enalquiler.com/alquiler-...38753.html
Vinkkinä, että miten nyt vuokraatkin, älä maksa mitään ennakkoon.
Jos netistä vuokraat, niin googlaa välittäjän nimellä, sähköpostilla ja puhelinnumerolla, että ei ole kovin paljon haukkuja.

Lisätty: 21.10.2012 - 20:24

Ole hyvä.
Netissä vuokratessa kannattaa käyttää googlemapsia paikan tarkasteluun. Katso myös katunäkymät ympäristöstä, ettei paikka ole liian korkealla kukkulalla ja alue sen näköinen, että siellä uskaltaa kulkea.
Jos asunnosta täytyisi näkyä muutakin kuin tiiliseinää, niin on varminta mennä paikan päälle.
Tuolta espanja.orgista voisi löytyä tulkki avuksi. Joku eläkemummeli tulkkaa ja kuskaakin kympillä tunnin, jos hänellä on auto. Heistä on valtavasti apua käytännön asioiden hoidossa muutenkin.

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä vastauksesta, siitä oli paljon hyötyä:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2012 - 13:04

En tiedä, auttaako tämä ollenkaan sinua, mutta:
Olen ainoastaan yhden kerran ollut Teneriffalla Puerto la Crutzissa, ja siellä Marina-hotlellissa, joka sijaitsee aivan meren rannalla keskustassa raukion laidalla. Luulisin, että sieltä voisi myös kuka tahansa vuokrata huoneen. Meidän huoneemme oli studio, jossa oli eteistila keittiöineen, ja sitten huone. Merinäköala tietenkin. Siellä on varmasti kaikenkokoisia huoneita ja huoneistoja. Kannattaa kysyä tai katsoa netistä, miten heidän kanssaan voisi toimia.