Tapahtuiko sinulle jotain positiivista tai nekatiivista napsun katkoksen aikana?

Minulle ei mitään erikoista ole tapahtunut,paitsi,että täytin pyöreitä vuosia.

Avainsanat: positiivinen nekatiivinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2012 - 13:33

Oikeastaan pelkästään positiivista. Täytyi alkaa hakemaan entisiä napsulaisia, niitä tutuksi tulleita esim. Facebookista ja minusta oli erittäin mukavaa löytää heidät ja jatkaa tuttavuutta. Tietenkin alussa tuntui aika kurjalta, kun napsu kaapattiin. Pienoinen aukko oli elämässä jonkin aikaa sillä maalla, korvessa ei ole juurikaan niitä sosiaalisia kontakteja. Vuorotteluvapaavuosi alkaa olla lopuillaan ja töihin paluu häämöttää. Uusi kissa on tullut taloon, Matilda-mussukka ja sen myötä tavallaan uutena rotukissaharrastus.

Lisätty: 08.10.2012 - 08:29

Niin ja tapasin kaksi napsua ihan livenä:) Se oli mukavaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2012 - 19:57

Positiivisuutta, että elämänpäiviä on vielä ollut jäljellä sydäninfarktista ym. huolimatta ja negatiivistä, että
ole yhtään viisaampi netin käyttäjä kuin ennenkään, sekä sitä kainaloista kukkosta ei ole löytynyt vieläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2012 - 20:25

Statustani kun päivitin, niin lisäsin sinne yhden lapsenlapsen. joka syntyi vuoden alussa. Ja ilmeisesti kaikkea muutakin positiivista on tapahtunut, sillä en muista mitään negatiivistakaan. Elämä kuljettaa ja kantaa, siinä menen mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2012 - 10:17

ei muuta kuin kaikkea hyvää
ja olen iloinen ,että ollaan saatu olla juttusilla tuolla naamakirjassakin
mutta on ollut kova ikävä napsukamujakin
nyt on kivaa että on nämä sivut taas auki ..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.10.2012 - 22:14

Jotenkin oli tyhjä olo, kun ei ollut "illallisseuraa". Muutoin elämä jatkuu samaa rataa, hitaammin askelein vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.10.2012 - 16:08

Kaikenlaista pientä on tapahtunut, niin negatiivista kuin positiivistakin sen enempää erittelemättä niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2012 - 08:25

Nimimerkin pitäisi olla pappa7.