Mää, määkin olen täällä, kiitos kissaäiti vinkistä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2012 - 08:58

Kiva,että sait viestini ja nyt syksyn saavuttua pidetään vähän tiiviimpää yhteyttä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2012 - 21:53

Ja täällä toinen määäkin tuli tänne, mutta en oikein muista edes miten tätä pelataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2012 - 22:27

Voi ihanaa maarit3 olet mukana..sirkkaliisa saanut ihanan profiilin itselleen..Yritetään pitää Napsua yllä..kun kaapaus on ohi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2012 - 08:08

Huomenii..mukava tavata täällä, Maarit3, Liisukka ja Sirkkaliisa (aivan ihana kuva) Nyt vaan palauttelemaan mieliin napsun juttuja. Kysymään ja vastaamaan.

Lisätty: 07.10.2012 - 17:35

Ihanaa nähdä teidät loputkin...vaan vielä uupuu napsuttelijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2012 - 19:28

löysin taas kotiin ja vanhat kamut myös :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2012 - 21:02

Tääl ollaan huus mooses pensaasta.. Eiku Terhi täältä kotisohvalta. Hei vaan hei kaikille Napsuille! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2012 - 21:26

Terveisii melkein naapurist tällä haavaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2012 - 10:53

moikka moi ..täällä ollaan ja toivotaan että tänne löytäis moni muukin mukava
ei kuitenkaan sellaiset riiviöt jotka vaan tekevät kiusaa ..niitäkin kun ain sattuu olemaan
vähän joka paikassa
harmitus sinänsä...kun on kiva sivusto ja yks saattaa sen kiusallaan pilata ;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.10.2012 - 21:49

Hei Maarit3. Minä kiitän puolestani pappa4:sta vinkistä. Mukavaa syksyn jatkoa sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.10.2012 - 16:11

Pitihän tänne taas minunkin tulla kun vinkin sain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2012 - 08:16

Iloisimpia uutisia näin sateisen syksyn aikaan.