Mikä vihittiin eilen klo 15.30?

Lisätty: 30.11.2011 - 09:14

siis 29.11.2011

Avainsanat: surullisen kuuluisa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2011 - 11:29

No sehän on se Turun kuuluisa Myllysilta, josta kirjoiteltiin kovasti.
Toivottavasti on nyt jämerästi tehty, ettei kallistele ja kupruile.

Lähteet:
TV-uutiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 11:36

Taitaa sirkkaliisalla uutiset hallussa olla. Myllysilta olikin aikamoinen uutis pommi.Mutta sekin taaksejäänyttä elämää ja taasen ylitys turvallista.Ei aina tule tuollaisia silta uutisia että vajoaa pikkuhiljaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 11:51

Myllysilta täällä Turussa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 11:54

En ollut katsomassa paikanpäällä.
Kirjoittavat, että väärin tehty.
Nousu sillalle on valittajien mielestä jalankulkijoille ja pyöräilijöille liian jyrkkä.
Sama henkilö valitti myös, että vanha risa oli väärin purettu.
Siellä se nyt kumminkin on, mutta miten kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 14:45

Myllysilta. Toivon mukaan ei ihan heti romahda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 14:47

www.napsu.fi/matkailu/matkak...-46--Turku Tämä silta,eli myllysilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 15:54

Edellinen Myllysilta koeponnistettiin ajamalla kaikki saatavilla olleet rakennustyöhön osallistuneet ja ehkä muutkin kuorma-autot lasteineen sillalle.
Ei kestänyt, vaan painui jo uutena muutamia kymmeniä senttejä, kertoi eräs työhuoneensa ikkunasta touhua seurannut insinööri.
Mahtoiko sillan vastaanottaja olla tietoinen tästä?
Minusta laskun tuosta uudesta sillasta saisi lähettää edellisen rakentajalle.
(Minulle 5% vinkistä!)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 16:30

Muut mainitsevat Myllysillan, mutta mulle tuli mieleen, että Jumppis jossain siellä etelän lämmössä, huumaantuneena...uudisti vihkivalansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 16:33

Vihittiin Turussa Myllysilta.Näimme sen romahtaneen sillan toissakesänä siellä Turussa käydessämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 23:03

Siis se mikä töröttää Förin vieressä,kysyy Turun ohikulkija.Hieno homma,että uusi,eho silta valmis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 08:55

Ainakin uusi Myllysilta Turussa.