Voi veljet, ku itekkii noin osais tanssahdella.

www.youtube.com/watch?v=-yAW...re=related

Avainsanat: tanssi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2011 - 16:13

No tuota...Olikohan tuo nyt varjonyrkkeilyä vai mitä lie? Jos tuolla tavalla joku parketilla alkaisi vatkaamaan, epäilisin jonkin sortin kohtausta...Tai sitten, että olisi jäänne kultaiselta seitkyt luvulta ja melkein "ravoltan jonin" kaksoisolento.Tai ainakin serkku.... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 16:36

Siinähän sulle tanssikurssia,vatkaat vaan polvia sivuun ja sisään.JO VAIN svengaa,mannethan on olleet aina loistavia tanssijoita,muistathan sie lavoilla?
www.youtube.com/watch?v=e6t6...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 16:50

Ihan oli kun minun jortsu tanssit. Kyllä samanlailla osaan veivata vaikka olen paljon vanhempi. Vielä ehkä par.....in Hauskaa olla pittää. Se tulee treenamalla.Kyllä kuule minunkanssa tansii hetkessä kuka vaan veiviä, Niin se omakin mies rokkaa ja pokkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 17:18

Kuule ilmoita milloinka mennään harjoittelemaan, jospa nuo minunkin kipeät polveni innostuisivat
sambaamaan ja vanhakin nuortuisi kuin lapsi leikkimään.
Olen ollut kova nuoruudessani tanssimaan, mutta ja jos vielä olisin vähän paremmakssa kunnossa.
laitaisin vekkihameen päälle ja kiiltonahkakengät jalkaan ja taas näkyy saumasukat olevan muotia.
Jenkkakahvoihin pitäisi saada jonkinlanen kiristysvanne. Täydestä mentäs, sovittaisi vain, ettei yht´aikka
potkittaisi, ettei väki luule maidän painimatolla olleen.
Laitahan tuumasta toimeen, avataan lavakausi ensikeväänä tuolla tyylillä.
Ja eihän sitä ole lailla määrätyy, missä iässä me pyörähdellään.
Täytyykin alkaa Voltaren geeliä vetämään polvilumpioon, niin kevät on meidän bileiden aikaa.

Lähteet:
Matulan ajatksesta kehitetty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 18:37

Kyllä tuossa ylimääräiset kalkkeumat karisee. Seuraavassa vanha perinteinen mannetango....
youtu.be/rMn4pSnMXH0

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 20:25

Täähän oli se uusi hevosmies humppa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 21:46

Harva eläkeläine noi hiivatin notekee on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2011 - 22:21

Tuossahan on sinulle oiva opetusvideo. Tarkkaan kun katsot ja harkoittelet, niin piankos olet Tarjan taituri. Pienenä vinkkinä neuvoisin laittamaan villasukat jalkaan ja kokeilemaan tuvan lattialla - on luisto huomattavasti parempaa ja lonkkaystävällisempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 07:41

Johan oli mannella letkujalat. Siitä vaan itsekukin vatkaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 08:17

Taisi olla taustalla oikein riemuliiteri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2011 - 11:53

No jokainen taplaa tyylillään..