Tilasimme määrittelemättömän hotellin Air Finlandilta Teneriffalle. Jännittää kovasti mitä tuleman pitää!! Urheilumieltä ei puutu!

Siis onko kokemuksia vastaavasta. Eka kerta siellä ja ei hajuakaan missä kämppä sijaitsee. Lähtö 9.12.11 Helsinki

Avainsanat: teneriffalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2011 - 08:56

Mukavaa matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 09:15

Hauskaa matkaa, itselläni ei ole moiseen uskallusta saati halua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 09:22

olettaisin että kämppä kuitenkin sijaitsee Teneriffalla ;-) kyllä siellä varmaan sänky ja suihku on. ethän kuitenkaan hotellissa aikaasi vietä liiemmälti. hauskaa matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 10:38

Vielä jännemmäksi menee, ellet tiedä mihin Teneriffalla olet menossa.
Minusta paras paikka siellä on Puerto de La Cruz.
Aurinkoisin on Playa de las Americas. Muut sitten siltä väliltä.
Hyvää ja onnellista matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 11:20

Olin vuosia sitten samanlaisella 2-viikon matkalla ja jouduttiin asumaan 3-hotellissa. Aina vaihdossa tosin hotelli parani. Huono puoli siinä oli, kun piti pakata ja purkaa useasti. Matkoilla tarvitaan aina huumoria ja seikkailumieltä, ei kannata turhista ressata ja pilata omaa lomaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 12:36

Pari kertaa olen ostanut määrittelemättömän majoituksen ja kummallakin kerralla olen saanut paremman hotellin, mitä olisin muuten malttanut ostaa.
Esim. Hurghadassa olen maksanut puolitoistakertaisen hinnan Triton Empire innistä, kun määrittelemättömällä majoituksella pääsin sinne paremmalle puolelle. Niissä on kaiken lisäksi aika iso laatuero.
Toivotaan hyvää tuuria ja mukavaa matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 16:18

Voi! Otatko minut matkalaukkuun? Mielestäni on sama, missä yönsä nukkuu, jos kerran on varautunut siihen, että majapaikka voi olla ihan mitä vaan ja missä vaan...
Itse seitsemän kertaa siellä eri hotelleissa majailleena voin sanoa, että kaikki hotellit olleet ihan hyviä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 18:09

Hyvää matkaa, ja toivotaan, että hotelli osuu kohdilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.11.2011 - 00:28

määrittelemätön on ihan hyvä jos ei ole lapsia tai liikuntarajoitteisia mukana ;)