Onko kukaan ostanut Antti Heikkilä,Diapeetiksen hoito ruokavaliolla.Minkälaisia ruokaohjeita sinnä.

Katselin tuolta, olisi hinta noin 40e.Onkohan kirjakaupoissa kirjaa. Kiinnostaa minkälaisia ruokaohjeita siinä.Paljon puhuttu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2011 - 22:30

Lainasin kirjastosta tuon kirjan, mutta en ostanut omakseni. Oli pätevän tuntuista tekstiä. Sen sijaan ostin A.Heikkilän kirjan Terveys ja Ravinto, jossa on mm. 3 viikon ruokavalio laihduttajalle. Tässä kirjassa on paljon asiaa ravinnosta ja terveydestä, kuten jo nimikin antaa ymmärtää. Mielenkiintoinen kirja lukea on myös Vaaralliset viljat, ei Heikkilän kirjoittama, mutta Rasalan kustantama. Lainaa vaikkapa ensin kirjastosta tutustumista varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 22:36

Suosittelen jokaiselle hankittavaksi. Kirjassa selitetään ymmärrettävästi ihmisen aineenvaihdunta, ja hiilihydraattien vaikutus elimistöömme. Luen sitä edestakaisin, sillä asiat eivät jää kerralla mieleen. Kirjan avulla olen myös pystynyt selvittämään tuttavilleni valitsemani ruokavalion ideaa, sillä sen avulla olen pystynyt saavuttamaan nykyisen hyvinvointini ja elämäniloni. En halua elää loppuelämääni kaikenlaisten vaivojen vankina, vaan aion nauttia eläkkeelläolostani. Ja tämän kirjan elämänohjeiden mukaan luulen ja uskon onnistuneeni siinä. Suosittelen kaikille ainakin kirjan lainaamista, mutta myös ostamista, sllä luen sitä kuin raamattua, ja aion lopun elämääni elää sen ohjeiden mukaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 06:24

Olen aikeissa hankkia tuon Terveys ja ravinto. Tuskin joulupukki sitä tuo vaikka kirjoittaisinkin hänelle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 07:49

Eräänä aamuna oli Antti Heikkilä vieraana studio 55 ohjelmassa ja siinä oli myös eräs nainen joka oli parantunut Heikkilän ohjeilla kakkostyypin diabeetteksestä ja painoa hän oli pudottanut 70kg,hurja määrä.Aion itsekkin lainata tämän kirjan ja sitten ostaa,kun tulee kirjaalet.Minä olen reilusti ylipainoinen siitä huolimatta vaikka olenkin laihtunut yli 10kg.Kyllä ylipaino on vaarallista juuri polville,lonkille ja sydämmelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 09:20

Heikkilä osaa olla vakuuttava, viimeksi oli TVssä kertomassa karppaukseen liittyvistä asioista. Väitti että karppaus sopii myös lapsille, minkä taas eräs toinen eli kuopiolainen proffa on kiistänyt.
En ole ostanut kirjojaan, en myöskään lukenut.
En tiedä onko Heikkilän kirjoja nyt myynnissä kaupoissa, kovin näkyvästi ei ole ollut esillä ainakaan Akateemisessa.
Diabetestä ei ole eli sokeriarvot kohdallaan.
Liikunnan osuus ylipainon syntymiseen, sitä aina miettii, mikä osuus on vähäisellä liikunnalla ja ylipainolla. Olen normaalipainoinen itse mutta joutuu pakostakin ihmettelemään kuinka jotkut saavat painonsa niin ylös. Esim. se Studio55:ssa ollut nainen joka oli pudottanut painoaan 70 kg! Oli normaalipainoinen nyt.
Painon heilahtelu sinne tänne on myöskin elimistölle vaarallista.Järkevimmältä tuntuu elämänhallinta (ei syömisen säännöstely) kuin laihduttaminen syömällä minimaalisti ja puutteellisesti. Hiilihydraattien vähentämisessä on varmasti perää.

Lisätty: 29.11.2011 - 09:30

Akateemisen nettikaupasta saa tuota Diabeteksen hoito ruokavaliolla hintaan 30,52. Eli jos paikkakunnalla on Akateeminen, silloin saa kirjan edullisemmin.
Ravinto ja terveys maksaa 29,67.
Löytyy myös keittokirja , nimeltään Hyvän olon keittokirja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 09:25

www.huuto.net/fi/showlist.ph...amp;num=50

sinun kannattaa esim seurata huuto nettiä..
Nyt on häneltä jotain kirjoja mutta ei tätä mitä kyselet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 09:39

Olen vain lainannut kirjastosta, ei ole diabesta, joten en välttämättä juuri siihen sitä tarvitse.
Kaikki hänne kirjansa olen kahlannut läpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2011 - 13:37

En ole edes tutustunut tuohon kirjaan. Neuvoisin ensin lainaamaan sen ja jos tuntuu että se on juuri sinua varten, niin kirjoita vaikka joulupukille toiveesi.