Kuinka monta kertaa pitää kääntää toinen poski?

Lisätty: 28.11.2011 - 09:32

Puhumistakin on koetettu, siitä seuraa vaan lisää poskenkääntelyä...

Avainsanat: avioliiton vastamäet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2011 - 09:07

NIIN kauan, että toinen uskoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 09:12

Niin kauan että sekin tulee kipeeksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 09:18

niin kauan kuin posket kestää........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 09:27

Eikö olisi kuitenkin parempi puhua asiasta, kuin käänneellä itseään ottamaan vastaan niitä lyöntejä?

Lisätty: 28.11.2011 - 17:11

Lisäisin tähän vielä, että omasta kokemuksesta toisen hammasharjan nostaminen ulkorappusille auttaa moneen asiaan.Tai sitten ottamalla oma harja ja lähtemällä pois.Se, joka käyttää lyömistä aseenaan on joko tyhmä tai muuten vaan kalan aivotoiminnalla varustettu.Ja kun lyö kerran, se on helppo tehdä toisenkin kerran...Ja kolmannen...Ei kannata suostua eläväksi nyrkkeilysäkiksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 09:35

Rajansa kaikella,jos ei mikään auta silloin kannatta kyllä lähetä eri suuntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 09:53

Puhumalla paras. Läiskimällä loppu lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 11:48

Loputtomiin ei kannata yrittää ymmärtää ja luottaa, tällaisessa asiassa on syytä olla hiukan itsekäskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 12:09

Tarkoitat varmaan sitä että olet väkivallan uhri. Asioista täytyy puhua ja jos ei keskusteluyhteyttä ole, silloin on lopullisten johtopäätösten aika. Väkivalta ja kaltoinkohtelu ei kuulu ihmisarvoiseen elämään.
Jos väkivaltaa alkaa sietämään, siitä tulee toiselle osapuolelle tapa, ajattelee että voi jatkaa toimintaansa.
Mistään kerroista ei voi olla kyse eli määrää ei voi sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 12:29

www.turvakoti.net/site/?lan=...age_id=110

kaikella on rajansa,posken kääntämiselläkin;tietämättä asiastasi;ota yhteyttä johonkin tahoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 13:56

Ymmärsin, että joudut kärsimään fyysisestä väkivallasta. Sinuna en kääntäisi poskeani, vaan ottaisin välittömästi välimatkan. Siis jompi kumpi joutuisi vaihtamaan osoitetta. Kenties tauon jälkeen voisi alkaa puhuminenkin luonnistua, mutta silloinkin neuvoisin ammattiauttajan olevan paikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 15:13

Niin kuin jo edellä todettiin väkivalta ja kaltoinkohtelu eivät kuulu parisuhteeseen eikä ihmisarvoiseen elämään. Se joka lyö on raukka. Olen aina sanonut, että puhuminen auttaisi jo siinä vaiheessa, kun ei olla käyty käsiksi. Kenenkään ei pidä alistua henkiseen eikä ruumiilliseen väkivaltaan. Kokemusta on ja se jättää ikuiset haavat sisälle sisimpään. Mikään ei tule ennalleen sellaisten tapahtumien jälkeen. Jos sinua lyödään hakeudu tilanteesta/ihmisestä eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 17:17

Kyllä puhumalla täytyy ongelmat ratketa.
Jos rupee läpsimään toinen toista, ei se ole mistään kotoisin.Aikuisilla pitää olla pokkaa keskeiseen keskusteluun, jos ei onnistu ,paras mennä vähän erilleen.
Itse en hyväksy edes suullista toisen pilkkaamista tai herjausta.Rakkaus lähtee samantien ovesta ja ikkunoista ulos. Eikä sitten tule yhteiselämästä mitään.Joten kannattaa harkiten ja keskustellen, vaikka käsi kaulalla puhua, vaikeista asioista ettei mieltä paina.Kaikkia täytyy pystyä yhdessä setvimään.Jos sängyssäkin kelpaa.Rakkautta kannattaa vaalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.11.2011 - 00:41

poskia ei kannata käännellä yhtään kertaa jos siihen joku oikeasti lyö, jos taas tarkoitit kuvaanollisesti toisen töppäilyjen sietämistä niin se on muiden vaikea sanoa missä raja menee :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2011 - 13:29

Kovin montaa kertaa ei sitä poskeaan kannata tarjota. Jos ei ammattiauttajista ole apua, niin sitten on syytä miettiä vakaasti pöytähopeoiden jakoon laittamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2011 - 22:01

Ei kertaakaan. Ota vuoteesi ja käy. Kävele ulos sellaisesta suhteesta ja hyvin äkkiä. Luoja pitää huolen omistaan. Niin myös sinusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2011 - 15:04

ei kertaakaan. piste.
tuskin tässä on kyse mistään raamatullisesta esimerkistä.......