Lappeenrannassa maa valkeana,onko teille satanut lunta?

Ensin satoi vettä sitten räntää ja viimeeksi tuli lunta,saa nähdä jääkö nämä lumet maahan vai sulaako pois.

Avainsanat: vettä räntää lunta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2011 - 10:03

Eipäs ole lunta näkynyt, en kutsu sitä viikko sitten taphtumaa kuin ensihärmäksi ei ensilumeksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 11:03

Savonlinnassa tulee pikkaisen räntää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 11:18

ei ole meillä lumenhiventäkään, muutakuin pakkasessa valkoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 12:04

Ei ole satanut mitään. Maa on vihreä ja äsken paistoi aurinko. Oikein ihana lenkkeilysää ollut, pari astetta pakkasta. Kävin jo ensimmäisen lenkin aamulla vielä pimeällä. Oli niin rauhaisa tunnelma. Tuossa äsken maalasin vanhan potkukelkan..mielessä on taas hieman "ympäristötaidetta"....tulisi nyt vaan sitä lunta hieman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 12:45

Tulisi edes hieman lunta, mutta ei vielä ole toivoakaan siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 13:59

Vettä vaan täällä lännessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 18:52

Pimeää, pimeää , pimeää...Ai niin.Ja VETTÄ SATAA!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.11.2011 - 19:14

Iltapäivällä alkoi satamaan ja yhä edelleen tulee. Koivut ovat kauniin näköisiä katuvalojen loisteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 20:16

Vettä ripistellyt lähes koko päivän Helsingin keskustassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 08:32

Ei ole lunta näkynyt, vettä tihuutteli eilen viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 11:54

Valkeana Keski-Suomessakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 17:38

Eilen tuli pahuksen kovasti vettä. Ei lumesta vielä tietoa .Mutta nyt ilma ruvennut kuivumaan ja kylmenemään. Jos sitten tulevaisuudessa jossain vaiheessa. Olisikin kauniin valoisaa.