katsotko neloselta Suomen talenttia?

Ompa ihana ääni tällä Jouko Lukkosella.

Avainsanat: ihana ääni jouko lukkonen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2011 - 19:50

Katsoisin, jos säännöt olisi toiset.Mielestäni siellä ei ole "talentit" samalla viivalla ollenkaan.Kaikki laulaja-soittaja- tanssijat nyt ainakin pois, koska heille on ihan omia kisoja ja kilpailuja tarjolla.Samoin tenavatähdet.
Olisi mukavaa, jos siellä saisi kilpailla ne, joille ei ole oikein muutakaan paikkaa näyttää kykyjään...Siis hieman harvinaisemman kyvyn omaavat.
Mutta tämäpä vain minun mielipiteeni tämä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 20:33

En ole vaivautunut katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 22:02

Seurasin mutta osa jäi pimentoon. Nähtiin kun voittaja valittiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 22:42

Olen girasolin kanssa samoilla linjoilla tämän asian kanssa.
Sanoin just miehelle,että olenko käsittänyt tämän Talentin jotenkin väärin. Minusta kun ei ole mitään talenttia tusinatavarassa, ei siis mitään. Onneksi voitto meni minun mielestä ns. talentille

Joka toisen jakson olen suunnilleen katsonut ja nyt melkein alusta tämän finaalin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 22:43

Nuoret katseli minä en.
Onnelllisena oleminen on parempi vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2011 - 22:48

Katsottua tulee. Komea on ääni, ei voi kiistää. Ja niin vaatimaton ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.11.2011 - 03:48

olen girasolin salaman kanssa samaa mieltä, ei juuri kiinnosta katsella laulamista eikä soittoa jos ei todella talenttia, tempuntekijät ovat niin vähissä että tuntuu täällä suomessa turhalta koko ohjelma, katsoin niitä tulijuttuja siinä alussa ja kuulin jotain laulun luikutusta eri huoneeseen, emäntä seurasi innolla ohjelmaa?? :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 05:53

En ole katsonut koska mielestäni se on niin sekava kisa ettei mitään järkeä. Tosiaankin laulajat, tanssijat ym. höppääjät esiintyvät sekaisin samassa kisassa. En tykkää. Siellä oli yksi keiteleläinen tyttö, mutta nyt en tiedä mihin asti hän pääsi, on kuulema laulanut aika hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 09:25

Kikii oli mulla kipeänä, pää ja varpaatkin, joten talenttini oli sängyssä eilen illan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 10:02

En kiukultani seurannut vaan olin jo nukkumassa yöpuulla niin pal tuo ukko sait mut raivoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 08:33

Ei kiinnosta niin vähän vähää.