Mahtavaa! Vesku teki sen taas :) Näyttää nujertaneen sairauden ja elämä hymyilee jälleen. Pidätkö Veskun tulkinnoista?

www.iltalehti.fi/viihde/2011...3_vi.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2011 - 16:41

Pidän Veskun roolitulkinnoista. Lauluäänestä en niinkään. Suuri taiteilija kuitenkin. Tsemppiä Veskulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 16:52

Pidän lähinnä Veskun Leino-tulkinnoista, hienosti mies on taistellut sairautensa kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 18:06

En tahtoisi maalata P... seinälle....
mutta kun menee sairauden kanssa hyvin niin pian hyvin huonosti, Veskulla tuo elopaino on jo sairaaloisen luokkaa...
Veskusta pidin näyttelijänä ja sketsihahmoista laulajana en niinkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 19:15

Pidän kaikista Uuno elokuvista,mutta en oikein hänen lauluistaan.Hän on kyllä hyvin monipuolinen taiteilija,enkä tietenkään väheksy hänen tekemää taidetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 20:12

Pidän Veskun kaikista tulkinnoista tai ehkä täytyy jättää pois kuitenkin tuo Nasse-setä. Mahtava laulujen tulkki. Näin Veskun esiintyvän viimeksi uudenvuoden aattona Senaatintorilla. Silloin hän ei ollut kovin hyvinvointinen. Hienoa, että mies on tervehtynyt - olisiko tuo ottanut Antti Heikkilän diabeteshoito-ohjelman käyttöön, sillä nimittäin on tullut hyviä tuloksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 21:48

Kyllä Vesku hyviä kappaleita esittää. Mutta painoa on enmmän kun omiksi tarpeiksi. On terveellistä kyllä laihduttaakkin.Jos meinaa elämää jatkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2011 - 22:33

Vesku on numero yksi, kuten tämä eräs roolihahmonsa. Loistava tulkitsija.
kKuka hänestä pitää, kannattaa tutustua hänen tulkintoihinsa Eino Leinon runoista.
Löysäläisen laulu 1 ja 2.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 22:40

Olen sanaton ja ajatukseni on sateenkaaren alla.

www.youtube.com/watch?v=YNlBrJkvzg0

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 22:46

Mun mielestä Vesku on aivan ihana laulaja. Tykkään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 23:35

Vesku on näyttelijä, nyrkkeijijä, laulaja laidasta laitaan.
Repertuaarista löytyy vaikka mitä, tippa tulee linssiin tunteellisuudesta tai naurusta. Tässä kuitenkin erään toisen henkilön tulkinta tältä illalta Veskunkin esittämästä kappaleesta.
webbifotot.kuvat.fi/kuvat/PB260260.AVI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 01:03

Hyvö,että on kevyempi olo,sillä Veskuhan OLI painavan luokan kansalainen,jotain positiivista,diagnoosin jälkeen,mikä ei tarkoita,että olis "parantunut" vaan parantanut elämäntapojaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.11.2011 - 03:53

erittäin taitava esiintyjä riippumatta siitä mitä milloinkin tekee, oikea monilahjakkuus, harmi että on syönyt ja juonut itsensä henkihieveriin :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 05:55

Hyvä tulkitsija..lauluäänestä en sano mitään. Hyvä juttu, että hän on ilmeisesti alkanut hoitamaan terveyttään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2011 - 09:29

Kyllä ainakin kuvista päätellen oli päässyt vähän ......kuntoon, en viitsi kirjoittaa, sanoa uskailtaisin,
hän ei siittä loukkaantuisi, voi muut nirppanokat vetää hernee nenäänsä.
Veskun lauluääni on sen verran outoa, että en pidä kaikissa lauluista siitä.