Mitä kalaa Mannerheim ei voinut sietää?

Avainsanat: ..... on kala

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2011 - 12:07

fi.wikipedia.org/wiki/Carl_G...Mannerheim

veikkaan kalakukkoa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 12:19

Hän tykkäsi ainakin kiiskikeitosta, mutta olisko se inhokki ollut hauki.?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 13:00

Avainsanastasi päätellen hauki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 14:48

Hauki eli "Jänkhäkoira" ei ollut Mannerheimin mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 22:27

Kolmen kilon hauki ei mahdu kanden kilon pussiin. Saatika sitten kelpaisi ruokakalaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.11.2011 - 23:21

hauki on ihan hyvää, varsinkin savustettuna nam nam..vielä muutama vuosi sitten aina kesälomareissullamme yritin saada joka ilta pienen hauen illaksi saunareissua varten, onnistuin aika usein, savustimme sen ja söimme saunan päälle, ei kyllä mitään pahaa sanottavaa, ainoa kala jota meidän kissakin syö mielellään. mannerheimin inhokiksi vaikkaan kapakalaa ;)

Lisätty: 25.11.2011 - 23:24

minä olen ehkä jäävi arvioimaan kun en ole koskaan huonon makuista kalaa saanut, toki maustamisessa on joskus ollut toivomisen varaa, mutta eihän se kalan vika ole jos kokki on huono ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2011 - 00:40

Hauki on kala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2011 - 08:25

En olisi tiennyt,että Mannerheim inhosi haukea.Minusta hauki on ihan hyvää syötävää,kun kala ei ole liian suuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2011 - 08:51

Hauki. Muuten oli kyllä kalan ystävä. Hauki maistuu "puulta", ainakin isokokoinen hauki.