Mulla proplem.Miten saan salasanani muutettua.

Sähköpostin luonut mulle kurssinvetäjä 2006v. Enkä omasta löytänyt ,miten salasani vaihtaisin tuohon.Se joku muu.Voiko laittaa kokonaan uuden ja miten vanhan käy.En tiedä osasinko tätä ilmaista.Puhunko samaa kieltä.

Lisätty: 25.11.2011 - 18:26

Mulla saunalahti mutta ei oma saunalahti.Siellä ei mitään toimintoja tai tietoja.Mulle antoi,muistaakseni kurssinvetäjä sellaisen levykkeen mukaan. En tiedä missä se on. Siinä varmaan oli tietoa tästä säköpostista.

Lisätty: 28.11.2011 - 19:15

Empähän pääse postiin ei mitään asetuksia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2011 - 10:14

Missähän sulla se s-posti on?Mun mielelstä kaikissa/kaikilla selvät ohjeet uuden salasanan luomiseen,korvaa entisen.Welholla etusivulla,gmailissä avatessa...Dont worry!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 11:01

Mikä sähköposti on kyseessä, sehän ratkaisee paljon ja siihen ylläpitoon yhteyttä, usein lukee että unohtuiko salasana ja siihen sitten klikaten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 11:48

Kun et kertonut mikä (kenen) SP käytät niin:
Gmailissa oikeassa nurkassa SP -osoitteesi oikealla puolella olevaa hammasratasta klikkaamalla aukeavasta valikosta valitset "Sähköpostin asetukset",
Aukeavalta "Asetukset" -sivulta valitse "Tilit ja tuonti".
Siellä ylinnä on "Muuta tilin asetuksia:" ja "Vaihda salasana"
Käy samalla läpi muutkin asetukset, sieltä löytyy kaikenlaisia näppäriä toimintoja.

Tai suoraan: accounts.google.com/EditPass...rvice=mail
Ohjeet: mail.google.com/support/?ctx...p=settings

Lisätty: 25.11.2011 - 23:43

Tosiaan kuten pappa4 tuossa muistuttaa,
että jos käytät Outlookin "automaattista kirjautumista" (Tallenna salasana)
niin jos vaihdat salasanasi "palveluntarjoajan tietoihin"
niin vaihda se myös Outlookin omiin asetuksiin.

Tai poista se "Tallenna salasana" ja anna aina itse se salasana.
Outlookissa Työkalut > Tilit... > Internet-tilit > Sähköposti
- valitse k.o. palveluntarjoaja ja avaa sen tilin ominaisuudet.
Palvelimet -sivulla muuta Salasana siellä samaksi.
Muuten (jos siellä on eri) Outlook ei saa yhteyttä siihen muutettuun tiliisi
(sähköpostilaatikkoon).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 11:52

Jos ei muuta auta, niin vaihda kokonaan uusi sähköposti. esim gmail.con ja luukku.con käteviä. Useimmissa sähköposteissa on kohta omat tiedot, josta salasanan vaihdon luulisi onnistuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 22:19

Kirjaudu saunalahden sivuille ja vaihda siellä salasanasi.

webmail.saunalahti.fi/wm/

Sitten vielä vaihdat salasanan outlookissa, jos se on automaattisessa käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.11.2011 - 23:39

jos pääset postiin niin sieltä löytyy asetukset, josta pitäisi löytyä myös vaihda salasana kohta ;)