Hyväksytkö eläinkokeet?

Mieluummin eläimillä, kuin ihmisillä... ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2011 - 19:38

En todellakaan. Olen vuodesta 1978 tai 79 lähtien ollut silloisen Koe-eläinsuojelun nykyisen Animalian jäsen. Vuosien varrella on tulleet tutuksi kaikenlaiset kokeet - jossain vaiheessa jopa kukkamulta testattiin eläimillä. Ihmiset ja eläimet, kuin myös eri eläinlajit, reagoivat erilailla eri aineisiin, joten luotan enemmän solukokeiden antamiin tuloksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 19:51

Ei millään muotoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 19:56

Eläinkokeet eivät aina ole välttämättömiä, monet ovat turhia kokeita..

vastustan eläinkokeita, kosmeettisten aineiden perusteella jo miten kissa, koira, hiiri tai rotta voivat vastata ihmistä !

kuningaskuluttaja.yle.fi/node/398

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2011 - 23:24

Tietysti on eri asia käyttää elävää eläintä - varsinkin meikkiteollisuuden palvelukseen, kuin palvelemaan tutkimusta ihmisen terveyden hyväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.11.2011 - 05:30

pakko hyväksyä, ei voi odottaa että ihmiset itse kokeilevat lääkkeitä ja toteavat että oliko hyvä rohto vai ei, surullista eläimien kannalta mutta pakko panna asiat tärkeysjärjestykseen, samoin tuo ruokahomma :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 06:46

Kyllä minä ne hyväksyn koska pakkohan jotenkin on testata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 08:36

En hyväksy,mutta enhän niille mitään voikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 09:35

Kyllä minä lääkeaineiden kohdalla hyvksyn ja kauneuttani en hoida enään kun huulipunalla, joten
eiköhän ne minun puna-asiani ole jo kokeiltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 22:07

Lääketeollisuuden ja muiden yleishyödyllisten tuotteiden kehitylseen kyllä.
Kosmetiikkateollisuuden yhteydessä on turhia kokeita käytössä.