Joululahjavinkki pojille. (lue isille)

www.youtube.com/watch?v=dl4C...ure=fvwrel

Lisätty: 24.11.2011 - 11:37

www.youtube.com/watch?v=Qe3j...ure=relmfu

Avainsanat: joululahja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2011 - 11:42

Ihana. Minä haluan tuollaisen. Saisinkohan vaikken poika enkä isä olekaan? On niin komia peli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 11:55

Onneksi pojat kuin mieskään ei tuollaista halua ja lapsenlapsi joka on poika on niin pieni ettei oikein tästä joulusta muutenkaan ymmärrä...

Komea on ei käy kieltäminen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 12:13

Takaisi varmaan sen, että olisin Keuruun kirkonkylän silmätikku tuolla pöristellessä.
Joten unohdan se joulupukin listasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 12:42

Johan pomppas. nyt on lahjahuolet perheen miesväen osalta ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 12:44

Varmaankin pojille oiva lahja, mutta itseäni itkettäisi tuo silmien kohdalle tuleva pakokaasu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 13:11

Voiskohan tuolla ajella Stockalle? Saattaisi Mannerheimintiellä tulla jonkinlainen liikennetukos....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 14:30

Tollaisen minä haluaisin, mutta taitaa jäädä vain salaiseksi unelmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 15:26

Seuraava lienee ennemmin tällainen www.youtube.com/watch?v=FDrZh8z1b4Q kuin tuo linkkisi kulkupeli.
On paljon kätevämpi. Pääsee vaikka sohvalta jääkaapille, karaokebaariin, tai vain maosema-ajelulle naapurikaupunkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 18:07

Tota linkkiä en kyllä meitin miesväelle näytä.Joutuu pian tekemään lisää tilaa "rekalle" tuohon pihapiiriin....Kaikkea ne tekee ja rakentaa.Huima peli :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 19:36

Voi pojat! Tuo jos pukinkontista löytyy, niin lapset ei varmaan saa pitkään aikaan sitä leikkiinsä vaan isit omivat koko komeuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2011 - 23:10

Ehdottomasti isille. Tuosta ei taida narahtaa hämärän tullen edes ratista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 20:52

Vähän kömpelö viritys tuo konttorituoli tuolla sikaosastolla. Ostakaa mieluummin se hydrokopteri....