Mitä pidät Jope Ruonansuusta?Uusi levy ilmestynyt juuri.

Aika monitaitoinen mies noin entiseksi koulukiusatuksi...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2011 - 15:27

Jopet-show kuuluu suosikkeihini. Imitaatiotyyppien lisäksi joukkoon kuuluu paljon Jopen itsensä luomia hahmoja, kuten se terveyskeskuslääkäri.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2011 - 09:03

En voi sietää!
Koulukiusattuja on tämä maa täynnä, kiusaamista on ollut kautta vuosikymmenien, sekä tovereiden että opettajien taholta. Asialle ei ollut nimeä aikaisemmin, on otettu jotenkin ei niin pahana juttuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 09:05

Hyvä kysymys,pidän Jopesta ja luin juuri hänstä kertovasta kirjasta,Ajattele ite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 09:39

Jope on hyvä. Kuuntelen mielelläni.

Yksi parhaista.

www.youtube.com/watch?v=I2KGqgdgd10

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 10:37

Jope on imitaattorina ja hauskuttajana taitava ja asiansa osaava, muttei kuitenkaan ainutlaatuinen, muita parempi ja myös hän tekee jatkuasti mokauksia, eli niitä vähemmän huvittavia juttuja imitaation ja hauskuttamisen saralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 11:14

En osta hänen levyjään mutta kuuntelen kun radiosta soi ihan mielellään..
Hänellä monissa kappaleissa hyvät sanat vakavaakin ja hauskaakin..
Itse taas odotan näin jouln alla hänen levyä Kuusivarkaisiin... ( jota taas naureskelen)

www.youtube.com/watch?v=5abky7bOytU

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 13:08

Jope on ihan ok tyyppi omalla sarallaan. Kuuntelen ja katson välillä, aatteleppa omalle kohalles.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 14:03

Ihan hyvä imitattori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 16:10

En ole faninsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 17:01

Monet naurut olen hänen jutuilleen ja sanoituksilleen nauranut, vaikken mikään varsinainen fani olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 20:27

En ole vielä ehtinyt kuulustelemaan, mutta yleensä Jopella on sanomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 21:42

Se"julkimo Jope"on aivan eri persoona kuin "siviili Jope".Ollaan muutaman kerran tavattu ja saunottu mökillä.Melko vakava persoona kuitenkin noin kotioloissa.Ihan tavis tyyppi muuten.

Lähteet:
Puolituttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 21:55

On,on monitaitoinen,mutta ei ole osunut "sanoma" eikä show meikäläiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 23:48

Aattelepa ite, no ihan ite... Jopella on myös sanomaa huumorinsa takana. Aika moni koulukiusattu on tätä nykyä suosittu artisti tai näyttelijä, vaikkapa Aku Hirviniemi. Olisikohan koulukiusaamisen syynä kateus, huomataan, että jossakin on potentiaalia, niin pitäähän se kiskaista takaisin samaan kuonaan. Hyvä Jope!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.11.2011 - 03:39

jope on mies paikallaan, en osta levyjä, mutta kuuntelen mielellään jos radiossa soi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 09:03

Hyvä on laulaamaan sekä näyttelemään.Tykkään kovasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2011 - 22:45

Jope on hyvä. Hänen laistaan tarvitaan täällä tiukkapipoisten maassa.