Onko Napsuilla hevosta?Jos,niin tässä hyvä kuntouttamisvinkki hummalle ;-)

www.kantrilehti.fi/huvi-hyöt...mma-1.1526

Avainsanat: hevosen kuntokoulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2011 - 23:29

Ei ole heppaa eikä laidunta. Varmaankin hepo tykkäisi enemmän kahlata luonnon vesissä, mutta hyvä konsti tuokin säästää humman niveliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.11.2011 - 05:44

minulla oli 400 grammaa hevosta purkissa, mutta söin sen uteliaisuuttani, ihan oli hyvää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 07:39

Kappas vain, mistä amu on löytänyt purkitettua hevosta. Kuulen ensi kerran, että on säilykkeenä.
Niin hevosta ei meidän perheessä ole ollut koskaan, mutta mummolassani, joka oli 200 m
päässä oli kolmekin hevosta. Minä pelkään hevosia, mistä lie johtuu.
ennen oli Kyrön makkaraa, jota sanottiin hevosenlihasta tehdyksi. Hyvää oli.
Sitä sai vielä Hakaniemen hallista ainakin viime vuosisadalla joskus 1994 luvulla.
Nyt tuli taas asiasta poikkeavaa tietoa, mutta kun on yön ollut puhumatta, täytyy purkautua napsun sivulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 07:49

Ei ole meillä hevosta,mutta nuo hevoset varmasti nauttivat kahlaamisesta.Hyvä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 08:46

En omista hevosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 08:55

Kaikenlaisia eläimiä minullakin on ollut, mutta ei koskaan omaa hevosta...Hyvä idea tuo hevosia varten.Samanlainen koiria varten jo ollutkin monia vuosia.Tosin pienemmässä mittakaavassa...Toimii hyvin juuri esim. leikkausten jälkitilojen hoidossa.Hyvä, että pidetään toisistamme ja eläimistäkin huolta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 09:34

On hyvä etten ole hevosta hankkinut.
Ennen niitä järvessä tai meressä uitettiin.
Mitähän eläinaktivistit tuosta sanoisivat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 10:41

Hevosille hyvää kuntoutusta, sopii kyl muulloinkin, mut en voi hevosta ostaa eilä ratsastus ollut edes piiku tyttönä moiseen haaveena..
Mutta reessä ja hevoskärryissä heinien päällä olen ollut lapsena todella paljon mummolassa.
Ja lapsena vielä oltiin usein hevos aitauksessa erään hevosen luona oli niin kiltti kuin vain voi.. ( muistutti Mustaa oria, oli ravuri, sen muistan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 16:41

On vain vanha puinen keinuheppa, rauhoitettu jo ratsastukselta, joten ei kuntoutusta tarvitse, mitä nyt välillä vähän pölyjä pyyhkäisen .......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 17:06

Kotona oli isällä työhevosia ne oli kivoja ja helyyttäviä. Ei ollut satulaa kun selkään hyppäsin .Tartuin harjasta kiinni, jalolla litistin rintaa vasten. Sitten sitä mentiin.Ihana oli hevonen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 08:53

En omista hevosta...asun kerrostalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2011 - 22:38

Hyvä idis. Ja jos ravihevosen tuonne kahlaamaan vie, niin lihakset voimistuu.