Mihin maksamasi verot käytetään?

Paljonko maksat poliisista, Länsimetrosta ja presidentistä? Täytä kuukausitulosi, saat henkilökohtaisen kuitin verorahoistasi.
www.verokuitti.fi/

Haluatko laskea mukaan pääomatuloja, auton käytön, tupakanpolton tai muita tarkempia tietoja? Syötä tiedot tästä »

Katso Nallen verokuitti, Katso Jorman verokuitti, Katso Jyrkin verokuitti, Katso Jarin verokuitti

Avainsanat: verokuitti verotus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2011 - 10:52

Aikas ovelaa 0€ tienestistä menee 1308€ vaikka mihin... taitaa olla linkki humpuukia, nollasta ei voi mielestäni mennä mitään... mihinkään..

Kysyjän kommentti

Taisi olla ainoa joka kokeili laskuria, mutta hänkään ei lukenut ohjeita siitä, että laskenta sisältää muutakin kuin tuloverot.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2011 - 23:26

Kaikenlaiseen turhuuteenkin sitä varojani käytetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.11.2011 - 01:26

yritän käyttää maksamani verot itse ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 04:22

Johtajien optioihin. He ovat niin tehokkaitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 07:50

Verorahojamme käytetään ainankin terveyden huoltoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 08:09

Kyllä ne minun kohdaltani menee omaan terveydenhoitoon, ei muuhun riitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 08:47

Minun verorahoillani saa lapseni käydä peruskoulun ja terveydenhoitokin on hänelle ilmaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 09:13

Paljon menee päihteiden väärinkäyttäjien "hyysäämiseen" , siitä en pidä.
Pakollisia asioita joista itsekin jonkin verran hyötyy ovat liikenne, terveydenhuolto (ei toimi). Myös maksuttomia julkisia palveluita on, niitä silloin tällöin tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 09:32

Se on oikeastaan sama minne menevät.
Ilomielin oman osani maksan ja olen mukana leipomassa yhteistä kakkua.
Kukin siitä sitten siivunsa leikatkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 16:26

Romanian veroviranomaiset ovat takavarikoineet Nokian omaisuutta matkapuhelinyhtiön sikäläisellä tehtaalla.

Nokia on aiemmin ilmoittanut sulkevansa tehtaan ensi vuonna. Verottajan mukaan Nokialla on runsaan seitsemän miljoonan euron edestä veroja maksamatta.

Takavarikko ei verottajan mukaan vaikuta Nokian Clujn tehtaan toimintaan. Tehtaalla on valmistettu peruspuhelimia.

Nokian Romanian tehdas avattiin vasta neljä vuotta sitten. Yhtiö siirtää tuotantoaan Aasiaan, lähemmäksi markkinoita.

Verottajan mukaan Nokian ei tarvitse maksaa veroja komponenteista, joista tehtaalla valmistetaan puhelimia. Verottajan mukaan Nokia on kuitenkin lähettänyt käyttämättömiä komponentteja eteenpäin.

Nokia ilmoittaa tutkivansa asiaa ja tekevänsä yhteistyötä paikallisten viranomaisten kanssa asian selvittämiseksi.

Clujn kaupungissa kuohuu muutenkin. Romanian poliisi on pidättänyt kaupungin pormestarin epäiltynä lahjusten vastaanottamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 16:38

Päivähoito, koulutus, terveydenhoito, kirjastot, katujen kunnossapito ym... jos kaiken omasta pussista maksaisi niin taitaisi mennä sormi hämmästyksen suuhun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 17:07

Kait ne herrojen kukkaroon päätyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 21:38

Kreikkaan vissiin ja kohta Italiaan...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 23:53

...ehkä Unkariinkin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 14:27

Tässä yks kohde:
1,7e mun yliopisto opiskelijan ateriatukeen/ per ateria. ^-^

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2011 - 22:36

Päättäjien palkankorotuksiin.