SAAKO LAPSIA HUIJATA ESIM. HAMMASKEIJULLA,JOULUPUKILLA JA ILLALLA JÖNTÄLLÄ JOKA VIE PIPON JOLLEI TULE HETI SISÄLLE.

Lisätty: 03.11.2008 - 17:17

isommat lapset kyselee saako takahampaistakin jotakin. jos kysyy mihin lapaset on hävinnyt, niin jönttä vei.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2008 - 11:29

Hammaskeiju ja joulupukki kuuluu lapsuuteen, karuun totuuteen kerkeää tutustumaan sitten isompana. Jöntästä en tiedä kun en ole koskaan tutustunut, meneekö jo pelottelun puolelle?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2008 - 20:07

No kun aina on tilanteita pelastettu ns.valkoisilla valheilla ja sallittaneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2008 - 20:27

tietyssä määrin hieman huumorilla ja kyllä ne oppivat isompana ei ole niin paljon valitä ja jos eivät opi niin joulupukkiin on kiva uskoa ja laittaa muut ostaa lahjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2008 - 23:07

muista se, huijaus maksaa aina, tavalla tai toisella, enemmin tai myöhemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2008 - 23:57

Saa tai ei, mutta huijataan silti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2008 - 11:28

Lapset ovat erilaisia. Itse en huijaisi lasta vaan esim. joulupukin selvittäisin hauskana leikkinä. Varoisin myös peloittelemasta ja nöyryyttämästä lasta. Lapset ovat lapsia niin lyhyen ajan ja vanhempien vaivannäkö ja rehellisyys palkitaan kyllä jälkeläisten eheässä persoonallisuudessa sitten aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2008 - 22:06

Sama kuin kysyisi, saako lapsille ylipäätään kertoa satuja. Jokainen miettiköön sitä sydämmessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 23:53

heh minust on näin isompanakin kiva "uskoa" korvatunturin pukkiin... Jöntästä en ole kuullutkaan koska meillä "haettiin" honkaniemen herra...(asui naapurissa iso vanha parrakas mies, jota kaikki lapsoset pelkäsi)..ja myös se koivuniemen herrakin oli..(koivurisut olivat oven karmin päällä)...jos ei tullut sisälle tai vastaavaa. hammaskeiju hmm rahaahan se aina toi....ei kai se huijausta ole hih vaan ehkäpä totuuden kiertelemistä. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 17:38

Lapsen huijaaminen kostautuu varmasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2008 - 19:12

mua on aina huijattu ja kyllä on tepsinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2008 - 18:55

minun mielestä hammaskeiju ja joulupukki kuuluu lapsuuteen. sitten kun he ovat tarpeeksi vanhoja niin kyllä he ymmärtävät ettei niitä ole:) Muttä se Jönttä joka vie pipoja minusta menee pelottelun puolelle:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2009 - 13:52

no hmpp.. kyllä mielestäni joulupukki ja hammaskeiju on ihan ok mutta jöröstä en tiedä mutta kyllä lapsena edes johonkin pitää uskoa

  Ilmoita asiaton vastaus
jem
Vastattu: 12.01.2009 - 20:43

Ei kannata..miksi ei saisi kertoa totuutta pienestä pitäen?Lapsihan oppii valehtelemaan ja huijaamaan jos häntä huijataan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 03:33

saa...kannattaa pelotella myös nuutti-pukilla :D