Käytätkö lääkäriasema Mehiläisen palveluita?

Minulla ainakin loppui pitkä asiakkuussuhde tähän laitokseen tämän uutisen myötä. Törkeää: ensin yritystä tuetaan verovaroin (Kela-korvaus) ja sitten mokomat kiertävät veroja. 35 millin voitoista veroja Suomeen 360 tuhatta. Tämä ei ole kateuden aiheuttama kirjoitus, vaan vihaisen veronmaksajan.
www.iltalehti.fi/uutiset/201...7_uu.shtml

Avainsanat: mehiläinen kiertää veroja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 23.11.2011 - 05:47

pakko käyttää kun työnantaja määrää, mutta boikotoin ihan kiusallakin pysymällä terveenä ;)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2011 - 08:51

Liian kaukana käyntiin. Joskus Helsingissä asuessa kävin, kun oli ilta ja en tiennyt oikein minne mennä.
Mutta rahaposan päälle se kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 09:02

Kyllä joskus Kuopiossa tuli käytettyä heidän palveluitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 09:26

Harvoin tulee käytettyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 09:45

E, vaan erään toisen. Mehiläinen hoitaa aika monen työterveysasioita kylläkin.
Diacoriin menen kun flunssa iskee, saa heti asianmukaisen hoidon. Toki se maksaa.

Lisätty: 25.11.2011 - 09:12

Nyt aiheellista kysyä, käytätkö Haartmanin sairaalan palveluita? Sieltä osastonsihteeri järjesteli aikoja tutkimuksiin eli kirjoitti lähetteitä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 12:46

En käytä Mehiläistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 18:19

En ole koskaan heidän palvelujaan käyttänyt.Enkä ihan äkkiä käytä.Uskomatonta luettavaa...Onkohan lääkäreiden rahan ahneus, vai mikälie sumentanut aivot? Luulisi,että tämä on nykypäivää vaikka tuolla jenkkilässä, mutta että meillä pikkuisessa Suomessakin...Ei hyvä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 18:29

joskus olen joutunut käyttämään Mehiläisen palveluita Hesassa ollessa, vaan siitäkin on jo aikaa. ja silloin ainakin palvelu oli vallan erinomaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.11.2011 - 18:56

En ole käyttänyt Mehiläisen palveluja. Onkohan olemassakaan täysin vilpitöntä yritystä kun voittoa pitää saada ja johtajille bonusrahoja ym. etuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 19:10

Ei ole tullut käytyä, kuin aikanaan työterveyshuollossa.

Kaikki yksityiset lääkäriasemat tekevät samalla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 20:21

Yksityispraktiikka on businesta mitä suurimmassa määrin, raha pitää ottaa sieltä mistä sen parhaiten saa. Näkyvät nämä lääkärifirmojen pomot keikkuvan aika korkealla veroluetteloissakin. Mehiläisen palveluja ei meilläpäin ole tarjolla, enkä ole niitä missään vaiheessa tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 07:05

Tietäätkseni Lappeenrannassa ei ole vielä Mehiläistä,mutta tulossa on,eli en käytä pörriäisen palveluja.Törkeätä veronkiertoa,mutta eivät ole ainoita tässä hommassa.Valitettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 10:08

Pari kuukautta sitten olin arvostetun Professori Oravan leikattavana ja tyytyväinen olen vaikka kallista se on.Leikkasi sen erään jalkapalloilijankin jalan taannoin...;).Olisin mennyt kunnalliseen mutta kun niin pitkät jonot...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 09:53

En käytä mehiläistä.Käytän paikallista tewrveyskeskusta...