Rehelliseti, oletko tällähetkellä onnellinen vai oletko sitä aina ja jos et niin missä vika.

Itse olen aika onnellinen, joskus pimeys yrittää vähän mieltäni madaltaa.Olen kaamosmasennukseen taipuvainen, mutta kohta valkoista tulee maahan .Se auttaa asiaa paljon.Elämästäni tosi onnelinen .En anna pikkuasioitten häiritä.Niin paljon hyviä asioita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2011 - 18:12

olen hyvinkin onnellinen tällä hetkellä.
olen yhtä projektia tossa miettinyt ja nyt se tänään aukesi. välillä taas miettisin ja kiroilin mielessäni - mutta taas se aukeni. eli - tyytyväinen ja onnellinen.
myös mietin päivällä kun levitin pyykkejä että hyvähän mulla on olla, ja ukkoni mennessä ohi - pussasin oikeen kunnolla.
kyllä tää pimeys syö miestä ja naista - pittää sytyttää kynttilöitä ja miettiä hyviä asioita.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2011 - 18:40

Kyllä vain :) Perhesuhteet hyvät ja on töitä. Rahaa toki niukanlaisesti ,mutta sitähän se pienipalkkaisen elämä on aina ollut ; kädestä suuhun....Ja jos vielä tämä tuleva silmien leikkaus onnistuu...Olempa aika onnen tyttö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 19:18

Nyt olen itkeä tuhertanut ihanasta elokuvasta joka sai joulumielen...
Tuli vähän aikaa sitten Nelonen perheeltä : Enkeli - Nukke

Enkeli-Nukke

(The Angel Doll / USA 2002). 1950-luvun amerikkalaiseen pikkukaupunkiin sijoittuva koko perheen draama keskiluokkaisessa perheessä varttuneesta Jerrystä, joka tutustuu sattuman kautta Whitey-nimiseen ikätoveriinsa. Vaatimattomisssa oloissa elävä Whitey haluaa kovasti antaa pikkusiskolleen lahjaksi enkelinuken, ja unelma saattaa hyvinkin toteutua kaksikon neuvokkuuden ansiosta. Pääosissa: Michael Welch, Cody Newton, Betsy Brantley, Diana Scarwid, Gil Johnson. Ohjaus: Alexander Johnston. (88')

Kynttilät valaisevat huonetta nyt sydän valtasi tuo joulun odotus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 19:41

Oikein kun puristan itsestäni niin ehkä olen onnellinen, joskus kyllä matalapaine valtaa mielen.
Olen niin paljon menettänyt lähiaikoina, että näin joulun läheisyydessä masennus tiivistyy.
Onnihan ei tule etsien , vaan se tulee eläen.
On koti, lapset, ruokaa ja lämmintä, sekä rauha ja usko sydämessä, mitä minulta puuttuu enään?
Onnen ymmärtää vasta sitten kun jotain menettää, vaikka se olisi aivan arkipäiväinen asia.
Jos en aina ole onnellinen, niin omista asioista se johtuu, ei siitä voi ketään syyttää.
Murheitahan meidän elämässä on varmaan joskus, mutta sekin kuuluu elämään ja
sen jälkeen on olo taas huomattavasti helpompaa.
Sillä kas onni on pieni veitikka, tralalaa tralalaa tralallallaa, se huumaa kuin kuohuva samppanja jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 19:54

Rehellisesti sanoen olen aina vähän onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 21:03

Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy...
Olen onnellinen jopa olemassaolostani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 21:14

Tieteellisten tutkimusten mukaan elinaikainen onnellisuus maksimoidaan vaihtamalla puolisoa viiden vuoden välein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 21:22

Olen pääsääntöisesti onnellinen kaiken aikaa, vaikken ole onnellisuuttani maksimoinut andekin paljastaman tutkimuksen mukaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 07:54

En voi olla onnellinen,kun veljeni on vakavasti sairas,onneksi hän on nyt kotona ja olimme siellä eilen,itse hän sanoo,että ei tässä ole mitään hätää.Veljeni on minulle hyvin rakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 09:31

Olenhan minä onnellinen. Voisin sanoa, että olen "oman onneni seppä". Olen pitkän tähtäimen suunnitelmissani paikassa, jossa on valoa ja lämpöä, tosin niukasti ainakin tänä aamuna.
Saan syödä mieleisiäni ruokia, ja tänäkin aamuna sain herätä terveenä. Minulla on kaikkea, mitä ihminen voi elämältään toivoa, ja toivon kaiken jatkuvan yhtä hyvänä eteenkin päin.
Ja olen myös sitä mieltä, että onnellisuus on aika paljon "korvien välissä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 14:30

Olen erittäin tyytyväinen elämääni, eikö se ole yhtä kuin onnellisuus. Itse voi vaikuttaa omaan tilanteeseensa todella paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 15:12

Onnellisuuden puitteet ovat olemassa. Hetkittäin joudun sitä korvieni välistä etsimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.11.2011 - 19:13

Rehellisesti: en ole. Minussahan se vika täytyy olla, koska olen tyytymätön. Muuthan ovat aina täydellisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 09:55

Rehellisesti sanottuna olen tällähetkellä ihmissuhteessa hyvin onnellinen ja rakastunut,muissa asioissa en ole...