Mihin eläimiin Veikko Lavi vertaa ihmisiä laulussaan" Jokainen ihminen on laulun arvoinen"?

Avainsanat: pieni eläin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2011 - 14:58

Muura- muurahainen kortta kuljettaa. Ahkerasti työssään aina ahertaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2011 - 13:56

Ihmisiä on kuin muurahaisia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 15:16

Muurahaisiahan siellä Lavin laulussa löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 17:14

Kyllä se on tuo muurahaisia,Veikko Lavilla oli niin paljon puhuvia hyviä kappaleita.

Lisätty: 20.11.2011 - 17:15

www.youtube.com/watch?v=KYrvi_rSNKE

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 17:16

Muurahaisista laulussa lauletaan.Veikko Lavi oli täältäpäin , Kotkasta.Näin hänet kerran, kun olin papan kanssa pienenä tyttönä torilla. Pappa pukkasi minua kyynärpäällä ja totesi, että tuo on se Lavin Veikko.Oli minusta niin ruma mies;luomia naamassa ja muutenkin pullea...Jäi pienelle mieleen : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 22:21

Ihmisiä on kuin muurahaisia, ei kahta samanlaista oo... Hieno laulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 09:36

Muurahaisia...niitä ei ole ollut täällä Faaraoiden maassa tänä syksynä ollenkaan samassa mittakaavassa kuin aikaisemmin. Välillä ne yrittivät vallata koko keittiön...mutta ei nyt. Niillä on muuten mukava tapa viestittää toisilleen hieromalla tuntoisarviaan. Niiden liikkumista on mukava seurata. Isot muurahaiset tulevat iltaisin koloistaan etsiskelemään syötävää meidän lattioiltamme, mutta kärpäsiäkään ei ole nyt läiskittynä, joten tyhjin taskuin saavat nekin palailla aamuisin takaisin piilopaikkoihinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 15:22

kuvittelevatkohan muurahaiset olevansa jotain enemmän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.11.2011 - 19:01

Muurahaisiin. Ne loputonta polkuansa taivaltaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 05:46

Muura muurahainen kortta kuljettaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 13:41

Kuin muurahaisia me ihmiset Lavin mielestä olemme.