miksi kissat eivät tapa harakoita, vaan meilläkin syövät samalta lautaselta vierekkäin??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2011 - 13:30

Jospa kissallasi ja harakalla on yhteinen sopimus, että eivät käy toistensa kimppuun.
Lienee harakka niin iso, että kisu ei uskalla alkaa sotasille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2011 - 13:24

Kyllä meidän kissa kerran yhden harakan pudotti malliksi muille, kun kattia porukalla kiusasivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 13:54

Mikä lie ystävyys tullut, suullinen sopimus taitaapi olla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 13:57

Taitaa olla kissallasi ja harakalla jonkinlainen YYA-sopimus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 15:01

Kotikissoista lienee kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 17:36

Meidän kissat tappaa kyllä mutta ei syö sitä.
Nyt olen huomannut että viihtyyvät hyvin lähelkkäin toistensa seurassa. Hyvä ettei harakka ota kissaa hännänpäästä nokallansa kiinni. Minä tykkään niistä ,ne ilmoittaa kuuluvalla räkätyksellä koska supi tai kettu ihan lähellä,Ne on aika petoja pienemmille linnuille .Onhan niilläkin omat pedot, haukat jotka ottaa kiinni ja syövät ruuaksi tuolla metsässä kannon nokassa.Olen nähnyt haukan jahtaavan niitä ,ajaa ensin pihaalueelta metsään.Sitten iskee kiinni kovaa.Sulat jää vaan merkiksi.
Kovaa on tuolla ulkonakin, tuo asustaminen.
Kissat kantaa niillekkin peltomyyriä.Itse eivät aina jaksa kaikkia syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.11.2011 - 18:59

Siinä se nähdään, suvaitsevaisuus ja sopu sijaa antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 05:45

He ovat ystäviä keskenään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 13:42

Kilttejä kisuja.