Miksi 1000 alastonta ihmistä kellui Kuolleessameressä?

Avainsanat: teos ihminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2011 - 11:30

Valokuvaaja Spencer Tunick järjestelee näitä tapahtumia ympäri maailman. Tyypillistä niille on, että suuri joukko ihmisiä tulee etukäteen ilmoitetulle julkiselle paikalle, riisuutuu ja asettautuu valokuvaajan haluamalla tavalla. Yleensä kuvaukset on tehty yöaikaan, jolloin ei liikaa ulkopuolisia häiritsemässä. Suomessa Tunick taisi käydä muutamia vuosia sitten, jolloin kuvasi alastonta ihmisjoukkoa Senaatintorilla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2011 - 11:05

Kuolleessa meressä taitaa olla kaikki kuollutta. Jos se esittää sitä.Taidetta.Olisikohan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 11:54

Taitoivat olla kuin tippaleivän lonkerot toisiinsa kietoutumeena.

Minulle vieras ajatus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 13:38

Joukossa alastomuus tiivistyy,hauskoja tapahtumia ja loistavia kuvia ky.kuvaajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 15:52

Varmasti valokuvaajan silmä lepää. Onhan siinä palleroita ja pulleroita kuin lautasella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 17:47

Taidetta luonnon puolesta.

Kuvat päätyvät tulevaisuudessa museoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 17:55

Yx ukko on erikoistunut kuvaamaan alastomia ryhmiä erikosissa paikoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 19:41

Andekilla täydellinen tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 09:03

Taideteos... elävää sellaista!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 19:53

jos ne oli pesulla? tai niiden vaatteet oli likoomassa pohjassa??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 21:41

oliskohan ollut sama touhu, kun joskus nuoruudessa liftaritytöt säntäsi joelle uimaan ilman rihmankiertämää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.11.2011 - 00:16

Jospa sen vesi on niin suolaista, etteivät pysyneet uppeluksissa. =D.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 19:37

Spencer Tunick kävi kuvaamassa ihmisiä Kuolleella Merellä.Tiedättehän,se alastomia ryhmäkuvia kuvaava valokuvaaja(tai kuvataiteilija) . 1000 ihmistä ilmestyi paikalle,ja uskovaiset eivät lainkaan tykänneet,että nakuja ihmisiä kuvattiin;D Tunickhan on kuvannut ryhmänakukuvan Helsingissäkin,vuonna 2002.Kuolleen meren kuvaus oli ensimmäinen Lähi-idässä ja tuskin se olisi muualla täällä edes mahdollista...