Hölmöläisten olut kauppa!

www.taloussanomat.fi/myynti/...135?rss=13

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2011 - 14:34

jopas kiinnitti heti huomiota tuo veron määrä prosentteina tuosta.
kyllä valtio osaa !!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2011 - 15:50

Noinhan tuo menee ja jos olut nousee tuohon pullohintaan niin taas alkaa ihmiset laivoilla ja Tallinnassa kulkea reippaammin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 16:46

Ihmettelen ihmisten ostamista tuota olutta tai kaljaa .Itse en erota edes ,mitä on sisältö.Itse juon mielelläni koti kaljaa, mutta tuo olut ei mene, eikä sovi ,mun makuun.Se on hölmöläisten hommaa, vaikuttaa kun katselee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 17:55

Ei tule olutkarkeloita seurattua, kun se ei kuulu juomavalikoimiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 18:47

Nuo ruokakaupan juomat on pilsneriä eikä olutta. Kyllä oluessa on yli 5% ja maku ihan toinen kuin "teinikaljoissa". Valtio osaa verottaa joka-asiassa missä on vähäkin saumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 19:35

Alkoholivero on vero paikallaan. Me veronmaksajat nimittäin maksamme liikakäytöstä aiheutuneet laskut mm. terveydenhuollossa. Veroa voisi nostaa tuntuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 04:00

Todellakin!
Lähimarketista saa tuolla hinnalla 90 tölkkiä ihan ilman tarjouksia ja bonuskortteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 08:43

"Hyvä, hyvä sanoi lapset ja taputtivat suuuuuria karvaisia käsiään".
Mitä tuohon sanoisi. Suo siellä vetelä täällä.
Olen melkein vahingoniloinen, että joku homma menee herroilta pieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 10:10

Kattos keppanaa, kun kaikkea keksivät. Ohravaahtoa tuo alennustavara on. Oluet on sitten erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 15:11

Minä en juurikaan juo olutta joten en ole asiasta kovin perillä. Silloin harvoin kun ostan siinä pitää olla prosentteja vähintään 5,5...kaikki muu on kissankusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2011 - 23:44

Kauppiaat ovat fiksumpia. Kun ei kauppa muuten käy, lasketaan hintaa tarjousten muodossa. Ja laivalla pääsee ja Tallinnasta saa edelleenkin edullisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 05:25

Tuo 20 on jo muutenkin laatikosta kova hinta, haen edelleen tallinnasta puolta edullisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 12:52

Ihan sama, mitä olut maksaa, kun itse en sitä osta enkä juo.