Nyt on uutinen kohillaan, vai?

Koirankakkaan kyllästynyt taloyhtiö kerää dna-näytteet käräyttääkseen kakkarikkurit.

www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat...karikkurit

Avainsanat: karhu tekee läjän jonka huomaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2011 - 10:02

Asiallinen toimenpide typeriä koiranomistajia varten.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2011 - 08:48

Milläs tuo toteutetaan.. kysyn vaan..
Onkos koirista otettu DNA näytteet jotta vois tarkistaa mikä koira...
Itse noukin aina koirani jätökset, mutta harva tuota tekee edelleen..( astunut joskus kasan päälle nurmikolla, hyh hyh)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 08:50

On uutisen arvoinen heh!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 08:52

Voi pyssyt ja puukuulat. ei sentäs näin pitkälle luulisi viisaan suomen kansan menevän.
Johan sen lajäyksen hinnaksi tulee aika paljon.
On tosi viitseliäitä ihmisiä. ei sen puoleen kyllä minäkin kiroilen kun katykäytävällä on
kasa ja siihen vahongossa astuu. Olen sitä mieltä . että koira pois ihmisiltä, jotka antavat sen tehdä
tarpeensa kadulle tms. paikalle missä kuljetaan.
Kyllä koira oppii menemään tien sivuun, kun se opetetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 08:55

Ihmettelen, kuinka käytäntö mahtaa toimia.... Kuulostaa kuitenkin mielenkiintoiselta....Tavallaan.
Meillä roikkuu kakkipussi rulla jokaisen oviaukon kupeessa.Silloin, kun joku lähtee otuksen kanssa ulos, niin pussi taskuun, jossei jo ole.On myös sopimus naapuritalojen kanssa, että heidän roskiksiin saa pussit jättää.Toiminut on ja naapuruussuhteet siltäkin osin kunnossa.On todellakin ällöä iskeä kenkänsä pa..kaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 08:58

Luonnon lannokkeista syntyy noin suuri mekkala. Eihän kunnon koiranomistaja kakata koiraansa mihinkään ihan pihamaalle tai jalankulku tielle. KYllä koira omasta halustaankin menee vähän syrjempään tarpeilleen. Ennen kun oli vallan irtokoiria läjistä ei puhuttu mitää. Ne on näitä joilla ei ole muuta puuhastelua kun käännellä kakkakasoja.Hah hah.Koira viisas eläin en muuta tiedä ihmiset voi katsataa peiliin. ja miettiä asiaa.Kaupunkioloissa tiedän täysin sairaita koirien vainoojia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 09:45

Meidän kulmilla koiran jätökset ovat vähenneet huomattavasti verrattuna muutaman vuoden takaiseen. Lieneekö syynä, että iäkkäämmät mummelit ovat koirineen muuttaneet hiippakuntaa. Äitini kertoi nähneensä kuinka vanha daami kakitti koiransa naapuritalon ulko-oven rappuselle. Siinäpä naapuri aamutohkeissaan sai töihin vietäväksi tätä luonnontuotetta. Viereisen kadun lasten päiväkodin aitaan on tullut pyyntö, etteivät kakittaisi koiriaan portin välittömään läheisyyteen. Tämä pyyntö on ihan syystä, sillä joskus koiran jätökset on saatu stemmattua suoraan portin eteen. Joskus tuntuu, ettei kyse ole piittaamattomuudesta tai peräti tyhmyydestä vaan ihan jostain muusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 11:32

No jo on kohillaan. Jossain viheessa kaupungissa asuessa kyllästyin kurkkuani myöten tähän koiranpaskaan, kun eivät viitsineet pussia käyttää, ne kaikki hienot koiranulkoiluttajat. Onneksi pääsin maalle eikä tarvitse miettiä näitä kakkajuttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 14:08

Kaiken maailman paskajuttuja pitkin päivää,eikös oikeista asioista voitais kysellä...jatketaan sitten,mun mielestä koiran" ruskeat paketit" eivät ole olleet pitkään aikaan luonnon lannotetta.Pelkkää kummallista kuitua,aiheutuu pipanoista,joita nykykoirat saavat ravinnokseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 14:38

niin - paskaa se vaan on. mitä ihmiset teki ennen? väistivät akkunoista lentävää likavettä!
eihän tuota kakkia olisi ollenkaan niin silmiinpistävästi "paljoa" jos sitä sais koirat lotkotella missä haluaisivat ja kakkia mihin mieli tekee.
mutta ei anna asvaltti ja kaupunkielämä ainakaan siihen sijaa.

ufomies katsoi maapallolle. näki koiran nuuskivan ja etsivän kakka paikkaa. taluttaja tuli perässä.
ufomies nyhväisi toista ja sanoi : onpas tuo hyvin koulutettu. kulkee isäntänsä perässä narun päässä ja kerää jätöksetkin........................

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 17:44

Kakkakarnevaalit taitaa alkaa tuossa taloyhtiössä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 21:27

Meidän talon kohdalta löydän joskus muutaman läjän. Sen pois siivoan, eikä koiranulkoiluttaja vihojani saa, vaikka itse teosta yllättäisinkin. Mutta hattua niille nostan, jotka pussiin kakat kerää. Tosin mittasuhteet ovat rapakon takana eri luokkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 05:09

Johan oli uutinen.