autoista tulee suuri määrä saatetta, pitäisikö kaikki moottoriurheilut lopettaa ja kieltää kaikki turhat ajelut ainakin ...

polttoaineilla toimivilla koneilla ? minun mielestäni voisimme siirtyä pelkästään sähköllä toimiviin formuloihin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2011 - 16:40

Minun mielestäni kaikki anonyymit tulisi lopettaa!

Lisätty: 16.11.2011 - 21:01

"Pillurallit" ovat jo kiellettyjä niitäkään ei taida valvoa kukaan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2011 - 16:47

Mulle sopii mutta sopiiko muille. Vaikka heti.Kaikki seis.

Lisätty: 16.11.2011 - 18:28

Mailma pelastuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:36

Ennen anonyymin lopettamista,se vois ajaa asiaansa eteenpäin,sähköllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:40

Jonninjoutavia kekkereitä nuo rallit ja formulat ym. moottorikisat, minun puolestani niille saa heiluttaa ruutulippua vaikka heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:55

Ei taida onnistua, vaikka itse moisia kisoja en edes seuraa..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.11.2011 - 19:57

mikä on turha ajelu? töissä käynti? kylässä käynti? kaupassa käynti? mielnkiintoinen harrastus? ei pitäisi pakottaa, mutta eiköhän se nykypolitiikalla vähene ihan automaattisesti :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 08:59

Siitä vaan kertaheitolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 11:01

Öljy loppuu aikanaan, veikkaavat jopa lähitulevaisuudessa, joten luonnollinen poistuma lienee edessä. Ei tule isosti ikävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 14:40

tai sitten voisi ennemmin sijoittaa tutkimukseen miten saada päästöt pienemmäksi. parempi sekin tutkimus kuin niitä omituisia päivänselviä juttuja joita tutkitaan vuosia - vain jotta todetaan näin se on. ja saadaan kirjattua mitä on aina tiedetty.............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 04:05

Höpsis nyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 09:38

Herää kysymys, mistä on kysymys?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 15:13

Ei voi lopettaa koska joku tekee sitä salaa kuitenkin...niin mikäs se kysymys olikaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 22:03

Mielestäni moottoriurheilu on minimaalinen saastuttaja. Ja ei ole sähkökään saasteetonta, joten hölmöläisten touhua tuo sähkökohina. Päästöjä voidaan kyllä pienentää. Miten olisi esimerkiksi kimppakyydit ja tyhjänä kulkevien bussilinjojen karsiminen. Ja voisi sitä bussin käytön kannattavuutta asiakkaalle vähän parantaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2011 - 23:25

Formulallako sellaistenkin henkilöiden pitäisi ajella joille terveydellisistä syistä oman auton käyttö on todella tarpeellista. Niitä saasteita tulee teollisuudestakin. Nykyään valmistetaan todella vähäpäästöisiä autoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 12:31

Kaikenlainen moottoriurheilu joutaisi lopettaa ympäristösyistä.