Jipii lunta!!

Ainakin Ivalo, Muonio, Sodankylä kolmiossa näyttäisi lunta olevan.

www2.liikennevirasto.fi/alk/...rat_5.html

Avainsanat: ensilumi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2011 - 18:25

Kyllä lupasi vielä lämpenevää. Voihan olla että missä sataa, tulee lunta. Sen verran kylmää on.
Kiva seurata. Itse tykkäisin jos pakkasta olisi ,sitten lunta suojana. Kaunista tänään oli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2011 - 17:39

Voi sinne on pikä matka ja kivinen tie, joten näkemättä jää ne lumet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 17:47

Ylläs maisematie?

Lähteet:
www2.liikennevirasto.fi/alk/...54402.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 18:55

Jippii lunta! Ei! Empä voi yhtyä moiseen riemuun sillä en kuulu niihin joka kaipaavat runsaslumista talvea. Minulle riittää kunhan lunta on juuri ja juuri sen verran että maa on valkea, mutta en todellakaan halua kokea jälleen kerran miltä tuntuu tarpoa kilometri toisensa perään työtehtävästä toiseen polkupyörää työntäen niiden monisenttisten lumikinosten keskellä joita aurat eivät ehdi lykkiä kulkuväyliltä pois ennen uusien kinosten syntyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 19:04

NIIN samaa mieltä janjaan kanssa kuin olla ja pääsee.Vaikka nyt liikunkin työssäni autoillen...En pidä kylmästä, enkä märästä sen keralla.Minulle lumi edustaa tuota : ( En pidä talvesta, enkä lumesta.Lämmin ja kaunis sää.Se olisi ympärivuotinen unelma...Ehkä sitten joskus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 20:25

Lunta odotellessa vielä meilläpäin, ei mitään sitä vastaan vaikka alkaisi jo sadella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 20:36

Parempi luminen ja valoisa talvi kuin loskainen ja pimeä. Niitä näillä leveysasteilla on jo nähty kyllästymiseen saakka. Tervetuloa lumi myös Helsinkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 21:29

Lokakuun puolen välin paikkeilla oli Kaunispään huipulla jo lunta.

Normaaliaika se on tuolla Saariselän maisemissa.

Pikapuoliin lähdetään katselemaan tuotakin "ihmettä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2011 - 22:59

Jippii - ei lunta. Etelä-Savossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 10:03

Ei lumesta tietoakaan keski-suomessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 10:10

Ei näy, mutta jossain muualla kuin Turussa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 13:04

Onneksi Lappi on tarpeeksi kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 03:38

Voi kun sitä lunta olisi jo täälläkin!