Lukevatko sinunkin eläimmesi?

img847.imageshack.us/img847/...bbee79.gif

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 17:29

Missehän ahmi rompskua,mun kollipoika tapas istua just keskelle MUN luettavaa.IIhana!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 18:10

Lapsuudessani meillä oli kotona Mishka-kissa, joka tykkäsi istua sylissä kun luin läksyjä ja matikantehtäviä tehdessäni kissa yritti auttaa kynän kanssa laskuja, ihan noin keskittynyt ei kuitenkaan ollut opintoihin, kuin tuo kuvan kisu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 18:47

Joskus muinoin, kun meille tuli vielä Hesari, oli kissallani tapana osallistua lehden lukuun hyökkäämällä suoraan lehden sisuksiin. En usko, että olisi moisesta lehdestä ja sisällöstä kiinnostunut, mutta tempulla sai taatusti jakamattoman huomion.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:39

Eivät lue ...ovat olleet kuolleita jo pitkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 20:41

Mulla oli kauan sitten kissa Peto joka vastaili puhelimeen, piti aina kun poistui kotoa ottaa töpseli pois seinästä...
Aluksi ihmettelin miksi seinäpuhelimen luuri oli aina tuolilla kun tulin kotiin... Testasin puhelimen soidessa en mennyt vastaamaan, kissamme Peto meni tuolille löi toiseen päähän luuria joka putosi tuolille ja huusi luuriin...
Sen jälkeen muistin ottaa tuon töpselin pois lähtiessäni pitemmäksi aikaa esim. kaupungille.
Kerran oli asiaa miehelleni ja soitin kotiin, ja mies vanhempiensa luona lasten kanssa luona .
Kissa yksin kotona, kissahan sieltä vastasi suljin puhelimen vähin äänin, olisi outoa jos olisin kissan kanssa keskustellut asioista puhellimessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 21:24

Muutaman jo edesmenneen koiran kanssa ei lukemisesta tahtonut tulla mitään...Jos yritti lukea lattialla lehteä, ei pitkälle päässyt, kun jo oli koira lehden päällä makaamassa.Tai vaihtoehtoisesti raapimassa ja kuopimassa sivua.Kovin olivat osallistuvaisia....Opinpahan lukemaan lehteni pöydällä.Sinne ei sentään koirlla asiaa ollut ...
Ystäväni kissa käy aina "sinulle on postia " äänen läppäristä kuullessaan läpsäisemässä tassullaan läppärin näppäimiä...Oppinut emännältään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 22:04

Trikkikuva. Sama liike toistettuna useamman kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 23:19

Edesmennyt lemmikkini ei kirjoista piitannut. Meitä kotiväkeä luki paremmin kuin yksikään ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 15:18

aamu-uutiset 6 aikaan aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 13:21

meidän Vikke-kolli-vainaalla oli tapana tulla makoilemaan pitkin pituuttaan pöydälle levittämälleni sanomalehdelle. oli hyvin närkästynyt, kun nostin siitä siitä pois, Vikke "luki" samaa aukeamaa tunninkin verran, jos ei häätöä tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 11:44

Peesaan Tuutikkia. Vallu todella lukee hesaria, samaa aukeamaa emännän kanssa ja voi sitä närkyn katseen määrää kun sivua pitää kääntää. Kun ei ollut vielä ehtinyt mukamas lukea juttua loppuun. Ja sitten toinen epeli Roope-kissa! Ei semmoista lätkäkisaa tai tennisottelua, mitä hän ei olisi voittanut! Tutise Nieminen, vapise Suomen Leijona! Siinä on telkkarinruutu kovilla! Ja sitten ohjelmat meren syvyyksistä...

Lisätty: 23.11.2011 - 12:44

Joudun ikäväkseni tarkentamaan vastaustani. Vallu lähti kissanmintun ja kissankellojen maailmaan sunnuntaina 20.11. Kunnioitettavassa 16 vuoden ja 5 kuukauden iässä. Mutta hyrisi minulle vielä, että jatka sinä napsuttelua silloin tällöin. - Vallukissan emäntä (mami)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:19

Eivät, näin hyvin en ole heitä kouluttanut.