kuinka tulla kipeäksi äkkiä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2008 - 17:46

Miksi haluat tulla kipeäksi? Minä ainakin mieluummin haluan pysyä terveenä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2008 - 17:47

Toiset haluaa epätoivoissaan tulla terveiksi, ja tässä kuinka tulla kipeäksi äkkiä??
"Herää kysymys; onko lapsi normaali?" sanoja jostain lainatakseni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.11.2008 - 18:16

Jos oikein rakastuu johonkin niin se saattaa tehdä paljonkin kipeää, en kyllä toivo kipeää kellekkään, mutta jos todella haluat tulla kipeäksi niin juo linimenttiä (tämä nyt oli leikkisti sanottu) ei linimenttiä tietenkään saa juoda.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2008 - 18:29

Ei ole yhtään hyvää konstia, vaan toinen toistaan huonompia .... joten eiköhän kannata luopua koko haaveesta ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2008 - 18:41

Taitaa olla erikoiset tarpeet saada huomiota osakseen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2008 - 18:57

ehkäpä on keinoja esim. jos teilläpäin on satanut hypi lätäköissä n.5-10 min. tai no on muitakin keinoi =D mut kipeänä oleminen ei ole silti kivaa <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2008 - 19:18

toi kysymys itsessään on jo aika kipee.. otuto..hmm...???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.11.2008 - 19:34

Joskus pienempänä itsekkin halusin oola kipeä mm.kun piti mennä koulun liikuntapäiviin.
Söin raakaa kananmunaa ja esitin että päätäni särkee,ja joskus katsoin lamppuun vaikka kuinka kauan,että silmäni ja pääni tulisivat kipeiksi
Tyhmiä vinkkejä,älä käytä!!

Lähteet:
minäminä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2008 - 02:16

Taidat jo olla.
Koeta selvitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2008 - 09:24

Miksi pitäisi tulla kipeäksi äkkiä? Yleensä halutaan olla mahdollisimman terveitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2008 - 10:27

Tee vilttikuumetta!

-- sama ilmiö, kuin armeijassa ns "vilttikuume" silloin, kun lämmöt mitattiin kainalomittarilla --

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2008 - 18:04

Öö ensiksi en ikinä halua tulla sairaaksi mutta itse tulen niin että olen ulkona ja palellutan itseni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2008 - 22:18

Juo pullo viinaa ja jo heti huomenna olet kipeä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2008 - 23:06

Miks haluut kipeeks??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 18:26

Olen kuullut että syömällä mandariininkuoria tulee kuumetta mutta en kyllä suosttele.
Minäkin haluaisin tulla kipeäksi kun en halua uimaan ja kaikki muut ovat jo olleet (melkein kaikki) kipeitä ja minäkin haluan olla pois

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2009 - 19:24

Kuori tupakan filtteri ja laita yöks varpaiden väliin tuut aamuks 40 asteen kuumeesee

Lähteet:
-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2009 - 10:12

näin se tehdään osta läkerol dents ksylitoli pastilleja vaik 2 pukettii ja vedä ne naamaan sit tulee masu ihanasti sekaisin.sit voi pyörii paikallaan ni joillaki tulee oksennus mut itellä ainaki tulee pää kipeeks. si joskus ku juo energiajuomaa tyhjään mahaa ni tulee paha olo

Lähteet:
minä itse